Aan alle theedrinkers onder ons.. Welke thee vind jij het lekkerst? en waarom? Manlief heeft heel lief thee meegenomen toen hij boodschappen ging doen, maar normaal drink ik pickwick thee omdat ik dat gewoon het lekkerst vind. Nu heeft hij dus lipton meegenomen waarvan 1 pak lemon, 1 pak mint (brrr) 1 pak rose(ennogwat brrr) en nog zo'n rare smaak waarvan ik denk dat is toch net luchtverfrisser wat je drinkt . Hij heeft al eens zoiets meegenomen en dat heb ik dus weggegooid omdat je idd wcverfrisser aan het drinken bent... Nu ben ik de lemon aan het drinken, maar om nou te zeggen die ik die super lekker vind, nee niet echt. Gelukkig smaken verschillen . oh en wilde een polletje aanmaken, maar weet niet hoe het nou precies moet, heb het aangevinkt maar krijg geen mogelijkheden om het in te vullen?
mij maakt het weinig uit van sommige wil ik speciaal die van pickwick (south african honeybush bijv) maar voor de rest maakt het met niet uit van welk merk het is.
ik heb alles aangevinkt . Ik vind de mint thee dus wél erg lekker, en die hebben ze van Pickwick niet meer, dus drink ik Lipton. De perzik thee van de LIDL vind ik ook heerlijk, net als de aardbeienthee. Echter de sinaasappel en mango drink ik het liefst van Pickwick . In z'n algemeenheid zou ik dus kiezen voor Pickwick, omdat ik die altijd wel lekker vind. Maar in de praktijk drink ik dus alle merken wel...
Ik vind meestal de pickwick lekkerder dan lipton, maar vind vele thee's lekker. Liefst gewoon gezet van losse thee van de winkel. Vind die van revolution ook heel erg lekker..
Ik vind de losse thee uit thee winkeltjes erg lekker. Hier is de favoriet chai thee. Is met peperkorrels erbij in en is een beetje pittig. Van de supermarkt thee is mijn favo ook winter glow. Tegen de tijd dat de winter bijna voorbij is koop ik altijd een voorraadje. Ik hou eigenlijk van de kruidige thee soorten.
Pickwick is hier favoriet, maar de bosvruchten thee van Lipton vind ik ook echt heerlijk. Oh en de herfstthee mag vanaf vandaag ook weer !
Ik ben gek op Earl Grey en dan neem ik meestal die van Pickwick maar ik vind het merk vd Lidl,Lord Nelson,ook heel lekker.
Ik vind eigelijk pickwick gewoon het lekkerst! Vooral de bosvruchten/aardbei/citroen/kersen.. Die smaken vind ik van andere huismerken echt niet lekker! Bah smaakt er gewoon totaal niet naar! Alleen earl grey vind ik van huismerk wel kunnen
Ik bestel thee via het internet, omdat de thee die ik lekker vind hier nergens te verkrijgen is, Darjeeling. Zooo lekker! En een bakje earl grey sla ik ook niet af Geen gekke smaakjes, hou ik helemaal niet van.