Hallo! Mijn keus is gemaakt, ik ga voor de Sparta Limited Edition Bekijk bijlage 86601 Alleen, ik wil 'm morgen bestellen, óf via de fietsenmaker óf op internet. Nog ff kijken wat de fietsenmaker gaat vragen .. Ik kan alleen geen mandjes of fietstassen voor deze fiets vinden.. Er is wel een shopperpakket te koop voor de Sparta Amazone Trendy & Dynamic. Maar die passen niet op deze Limited Edition. (dat staat op verschillende sites) Iemand miss ook met deze fiets, die weet waar ik die kan aanschaffen? Ofzo iets? Groetjes Desiree
Ik heb fietstassen besteld bij www.fiets-online.nl. Van Basil, meestal staat er wel bij of de tassen geschikt voor een fiets met kinderzitje. Ik heb overigens ook de Sparta Amazone limited edition, maar dan van 2009. Houd er rekening mee dat de afstand tussen stuur en zadel net zo groot is als bij een gewone fiets, ik heb er alsnog een moederstuur op laten zetten omdat ik de ruimte wel krap vond. Voor de rest, prima fiets!
Puppy, ok. Dankjewel! Zal eens kijken daarnaar.. Wat voor mandje heb jij? En heb jij ook zo'n kliksysteem voor fietstassen op de fiets? Van de Limited edition 2010 is het tussen stuur en zadel volgens mij wel ruim. Vond iig de ruimte niet krap, heb al stukjes gefietst en had ruimte genoeg. Vriend ook! En de fietsenmaker zei dat de stuur dit jaar veranderd is. Veel groter en breder, waardoor hij nu wat minder populair is..
Ik heb het model van vorig jaar. De tassen die bij de fiets horen zijn deze: http://www.tentusscher.nl/Images/sparta_Amazone_Trendy.jpg Ze kostten me 37,- per stuk geloof ik. Verder heb ik voorop ook nog een afneembare fietsmand van Basil. En achter een buggydrager. Lotte
Als je een verlengde bagagedrager hebt dan passen er ook andere fietstassen op, gewoon onder je zitje door. Ik heb fietstassen met hetzelfde motief als mijn stoeltje (romana)
Ik heb geen mandje op mijn fiets, alleen fietstassen. ik weet eigenlijk niet of ik een kliksysteem voor tassen op mijn fiets heb , ik heb gewoon fietstassen met bandjes die je vast maakt. Deze heb ik:Basil Dutch Blue [KT17386] - €39,95 : Fietsonline.com
Puppy, en is de achterkant van jouw fiets hetzelfde of heel anders als die van mij? Lotte, ik ben die tassen ook aan het zoeken. Kan ze nergens anders vinden ... Sjalleke, bagagedrager is volgens mij ook gewoon verlengd.. Fietsenmaker hier wou me die fietstassen aansmeren voor 47euro per stuk, die van sparta. nou vond het wel even duur zat..
Ik heb de amazone trendy op het plaatje maar dan in het licht blauw ... Maar oefff ik vind die van jou wel erg gaaf !!! Volgens mij zit er op jou fiets wel van die klik dingen waaraan je de tassen kan klikken .... Ik zou gewoon eens vragen bij de fietsenwinkel ...
Novmama, klopt ja.. Maar vind ze bij de fietsenwinkel erg duur de bijbehorende tassen, heb op internet al gezocht maar kan ze niet vinden, helaas!
Heb 2 tassen gevonden! Die er denk ik wel bij passen.. Die sparta tassen kan ik niet vinden op internet! Basil - Paars Basil Blossom dubbele tas paars - Afbeeldingen - IZIBIKE Basil - Wit Basil Blossom dubbele tas wit - IZIBIKE Passen die er bij? En passen ze sowieso op de fiets? Wat denken jullie ? Moet trouwens ook nog een lang slot kopen, die heb ik nog niet. Maar neem ik zo'n slot die in het gaatje van het fietslot zelf moet of gewoon een normale ketting?
Niemand die ff wil helpen met mijn tassendillema? Dit is ook die witte maar dan voor fietszitjes. Die andere zijn niet geschikt volgens mij.. Fietstassen basil blossom 35 Ltr. - Fietsaccessoires-online.nl, Fietstas, Fietsmand, Fietsslot, Kinderzitjes van bobike, basil, fast rider, new look, axa, online bestellen
Ik zou een Sparta dealer bij jou in de buurt zoeken (SPARTA - Zoek een SPARTA dealer) en anders Sparta zelf bellen. Dat laatste heb ik toen ook gedaan. Ik hoorde dat er toen een levertijd van 6 weken op zat. Het zijn fijne fietstassen, maar best prijzig! Kijk anders eens op Marktplaats. Groetjes, Lotte
Lotte, ik vind de tassen van sparta niet zo mooi eigenlijk.. Saai en een beetje lomp! Zag trouwens toen ik vanmiddag thuis kwam met mn fiets dat dat bevestigingssysteem voor die sparta-tassen niet op mn fiets is gemonteerd..?!?! Denk dat ik de paarse neem.. Maar kan ik ook zo'n dichte bovenkant of moet ik die met die 2 gespen tussen de tassen?
Volgens mij moet je die met die gespjes hebben. met een dichte bovenkant kan niet bij een kinderzitje dacht ik. anders mail je ze toch even? weet je het helemaal zeker!
Puppy, ja ik heb op verschillende sites gekeken en zie idd die met die gespjes staan voor met kinderzitjes of geschikt voor moederfiets e.d. ..