ik wil graag de weleda produkten kopen voor mijn aanstaande kindje.. maar het is hartstikke duur kwam ik achter bij de etos... is het dat jullie weten weleens in de aanbieding? kan via internet kopen met 20% korting (marktplaats) maar riskant? en welke produkten heb ik eerste weken beslist nodig van calendula en welke kan ik later kopen/vragen?
of het ooit in de aanbieding is weet ik niet . maar ik gebruik altijd de billenzalf van weleda en die is echt super , en nu zag ik laatst dat die in duitsland ( wonen niet zo ver van duitsland) 3 euro goedkoper was. dus ik ga daar invervolg heen. toen mijn zoontje klein was gebruikte ik ook altijd de iedere dag olie . die is erg fijn voor het maseren .
hoi, Volgens mij is weleda weinig in de aanbieding. Ze staan wel op beurzen en dan is het wel wat goedkoper. Zou zowieso niet teveel kopen hoor, ik had de hele set gekregen en mijn meisje kon er niet tegen en ik vond het vreselijk stinken! Maar dat is persoonlijk. Dus kijk eerste even of je kindje er wel tegen kan.
Persoonlijk vind ik deze producten super; * Weer en Wind balsem. Lekker vet, vooral lekker in de winter! * Billenbalsem. Super bij luieruitslag! * Cremebadje. Ruikt lekker en het huidje word superzacht. * Bodycreme. Lekker zacht voor het huidje. Het is prijzig en ruikt misschien wat anders/apart/vreemd, maar je doet er super lang mee!
hier ook een kindje wat er allgies voor was en daarna al gevolgen maanden lopen tobben om de inmiddels streeds groter wordende plek weer dicht te krijgen......dus kijk uit!!
Dat is apart Weleda is helemaal op natuurlijke basis, het enige waar echt allergisch op gereageerd kan worden zijn de etherische olieën die erin zitten