ik heb een wieg te koop van prenatal.. wit met donkerhout.. het is helemaalcompleet heb er ook alles bij zitten dekentjes en hoezen.. heb je intresse doe een goed bod... heb nog geen foto ervan zal ik zo snel mogelijk plaatsen
wat is een beetje de richtp[rijs? is namelijk een beetje makelijker bieden bijvoorbeeld onder de ..,.. bieden heeft geen zin?
hoi hoi... we hebben de wie g voor 100 euro gekocht dat hoef ik er zeker niet voor te hebben.. ik dacht ongeveer aan 30 euro? ik zal zo even een foto maken en plaatsen.. groetjes, manuela
hoi hoi.. ik woon in heerewaarden... ik ben aan het proberen de foto er op te zetten maar moet nog zoeken of het lukt... ben nu aan het verkleinen.. groetjes, manuela
Hoi Manuela, wat mij betreft is het prima. Ik wil het graag nog even met mijn man overleggen. Mag ik er na de jaarwisseling bij je op terug komen? Zou je hem zo lang voor me vast willen houden? Heel erg bedankt alvast. Je mag me ook mailen als je dat liever wilt iljahaddouch@yahoo.com Groetjes Ilja
hallo ja hoor ik wil hem wel voor je vast houden tot na de jaarwisseling... ik hou hem dan to 2 januari voor je vast en dan zal ik vragen of jullie er al uit zijn haha... ik hoor graag van je.. als vast een fijne jaarwisseling
als het voor Ilja overgaat, heb ik zeer zeker interesse. Vind het een heel leuk wiegje! Wil je me een pb sturen als het niet doorgaat
ik heb ook nog een angelsound te koop... foto komt nog.. er zit gel bij en hij doet het prima.. heb hem vaak gebruikt en heb er nooit geen spijt van gehad..