N.a.v. hoelang zijn jullie samen?was ik wel eens benieuwd wanneer jullie uiteindelijk zijn gaan samenwonen.?
poeh exact weet ik dat niet. man wel trouwens. volgens mij was ik 20 of 21.. ben er nu bijna 27. zijn bijna 11 jaar samen. nou hou het op na een jaar of 5 hahaha
We kwam in december 2004 bij elkaar, in september 2005 heeft m'n vriend een nieuwe woning gekocht. Vanaf dat moment was ik er al snel de hele week. Echt officieel woonden we in maart 2006 samen, dus na iets minder dan anderhalf jaar.
Na 5 maanden heen en weer pendelen tussen Friesland en Zeeland vonden we het welletjes en ben ik lekker bij hem in z'n huisje gekropen!
Heel snel eigenlijk. Na 5 maanden ofzo. Ik woonde al alleen, en hij kreeg toen eindelijk een huisje toegewezen, en toen hebben we besloten dat het niet echt nodig was om beide een huisje te hebben en is hij bij mij ingetrokken. En een paar maanden later kochten we samen een huis.
Na ongeveer 4 jaar is mijn man bij mij en mijn ouders komen wonen, en toen in mei 2007 zijn we echt op onszelf gegaan.