Vandaag was ik op een kinderverjaardag en ze hadden echt een supermooie taart van Nijntje, helemaal gaaf Ik ga dan gelijk zitten denken voor een taart voor ons mannetje, al duurt dat nog best wel lang. En ik dacht: een Sparta taart Bekijk bijlage 405119 Mijn argument: hij is nog zo klein, dus hij merkt er toch niks van. Bovendien kun je niet vroeg genoeg beginnen met de liefde voor je clubbie... (ok, nadat ie werd geboren had ie ook al direct een I love sparta mutsje, dus eerder kon ik écht niet beginnen ) Wat vinden jullie?
Doen En daar een foto van maken en later als i 16 word een foto taart laten maken Kijk toen was je ook al fan Hihihi
ik moest even denken wat is een Sparta taart maar je bedoelt een voetbal club hahaha!!! joh als jullie dat leuk vinden lekker doen!
Tja nu kan ik als groots fc Twente fan natuurlijk zeggen.. NIET DOEN!! Haha Maar waarom niet, lekker doen.. Bij mijn oudste zat het voetbal er ook al jong in, en slaapt nu nog net niet met z'n Twente shirt aan haha
Ik zou dat nooit doen, een taart nemen van iets wat ik zelf dan leuk vindt. Ze snappen er echt wel wat van, als je die koppies ziet als ze een taart zien met een favoriet speeltje/thema/tv-figuurtje... te leuk om dan iets te doen waar ze echt niets van snappen. Ik zou echt gaan voor iets wat hij heel duidelijk leuk vindt. Is nu misschien nog moeilijk voor te stellen, met 7-8 maanden, maar gaat de komende maanden in rap tempo veranderen!
Ik vind het niet passen bij een eerste verjaardag maar ik vind het ook niet stom, daarom anders! Ik zou kijken naar wat je kind leuk vindt, tegen die tijd! Nijntje, bumba etc
Ik vind het niet leuk. De eerste verjaardag van je kind, daar wil je toch een kindertaart bij? Neem voor jezelf lekker zo'n taart als je dat zo leuk vind.
Bolkje, neem even contact op met de Spartabakker (vd Krogt in Schiedam). Die maakt fantastische Spartataarten, en je mag zelf verzinnen hoe en wat. Ik denk nl dat een taart met Spartapiet veel leuker is voor zo'n ukkie... Hij is trouwens ENORM betaalbaar. Zeker voor mede-spartanen
Bedankt voor de tip. Ik zat zelf inderdaad ook aan sparta-piet te denken toen ik Rozemarijkes berichtje las. Hij heeft namelijk al een sparta-piet knuffel dus die zal hij vast wel herkennen
Bolkje, hij is ontzettend gaaf!! Doen joh, dat kleine mannetje kan het toch nog niet schelen, en je mag er zelf toch ook wel plezier aan hebben! Mijn oudste zoon heeft al 12 jaar een PSV taart gehad, en de kleine Tim had een RKC Waalwijk taart toen hij 1 en 2 werd haha.
Ja, kijk, DAN is het wel leuk idd, en heb je twee vliegen in 1 klap. Dat is helemaal perfect natuurlijk
Ik moest Sparta Piet even googlen want die kende ik niet, als je die neemt dan zeg ik doen want die gaat hij herkennen. Als je echt voor de Sparta taart van je afbeelding gaat dan zeg ik nee. Uiteraard is het jullie keuze en moeten jullie doen wat jullie willen. Al vond/vind ik de uitdrukking op het gezicht van mijn dochtertje bij beide taarten geweldig! Edit: ik heb dus maar even gekozen voor anders.
Eerlijk.... stom... maar dat is mijn mening. Ik zou voor iets kleurrijks kiezen. Vind zoiets meer voor een wat ouder kind. Die echt iets met voetbal heeft en niet omdat papa en mama helemaal fan zijn.
Anyway, ik vind het een verschrikkelijke taart en zou liever Feyenoord zien hahahah nee hoor grapje, ik vind het een leuke taart en zou het gewoon doen Vind de taart er gewoon leuk uit zien.
Wik hadden met 2 jaar een voetbal taart, heel herkenbaar en ballen was het enigste wat hij leuk vond. Als het goed is nu een foto