Wanneer eigen kamertje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xprincessx, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

Mijn zoontje ligt al vanaf zijn geboorte in zijn ledikant bij ons op de kamer. Nu krijgen we deze week een nieuwe ledikantje en matrasje omdat die we hadden 2dehands was en ik het ledikantje niet meer super veilig vindt. Maar toen ging ik me bedenken wanneer zou ik hem naar zijn eigen kamertje doen ? Tot hoe lang sliep hij of zij bij jullie op de kamer ?

2. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Bij ons gingen ze met 4 maanden naar een eigen kamer, omdat ze toen de nachten doorsliepen dus ik hoefde er 's nachts niet meer vaak uit en ik steeds meer wakker werd van hun geluidjes.

3. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Mijn kindje slaapt op haar eigen kamer sinds ze een maand is.
    Sinds die nacht slaapt ze meteen door ook.

4. duplo

duplo Lid

17 dec 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier slaapt ze op haar eigen kamer sinds ze een jaar is. Wij hadden een wieg bij ons op de kamer en een ledikant op haar eigen kamer en overdag sliep ze dan vaak in haar eigen kamertje.
    Ze slaapt pas door sinds ze ruim 14 maanden is.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Met 3 jaar.... Haha, maar toen niet meer in ledikantje!

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    De oudste met 3 maanden, het leek me zo leuk dat ze op haar eigen kamertje zou slapen;) en oooh wat vond ik net vreselijk de eerste nachten!:) maar ze sliep wel een stuk beter :)

Bij de jongste heb ik het wat uitgesteld, mijn vriend vroeg al steeds, wanneer gaat hij naar zn eigen kamer? Haha uiteindelijk met ongeveer 5 maanden.
    We hebben wel bij beide kinderen een babyfoon staan, ook omdat zij boven slapen en wij beneden.

7. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier slaapt hij ook de hele nacht Door maar is dan s ochtends vroeg ineens soms aan het babbelen waar Door ik wakker ook word.

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier met 3 weken al, hij lag/ligt zo te woelen in zn slaap dat ik geen oog dicht doe met hem op de kamer. Slaap zelf heel licht..

9. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dl met 2 a 3 weken al op haar eigen kamertje sliep.
    Dit omdat ze bij ons in de cosleeper alleen maar huilde... Toen ik opperdepop was, hebben we haar in haar eigen bedje gelegd en ze was direct stil....

10. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Na 2 weken in de wandelwagen naast ons hebben we dl in haar eigen bedje gelegd.

11. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    toen hij zelf naar ons toe kon lopen 's nachts. Daarna een periode weer bij ons en nu sinds hij 2,5 is helemaal op zijn eigen kamer.

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Een week na thuiskomst zijn ze allebei naar hun eigen kamer gegaan. Werd gek snachts van de geluidjes

13. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wij hebben hem met 3 weken naar zijn eigen kamer gerold.... Hij maakte zoveel geluid in zn slaap. Eerste nacht was eng (voor mij) maar inmiddels (nu 10 weken) weten we niet beter meer

14. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Yoshua slaapt sinds hij 2maanden is op zn eigen kamer. Helaas begon hij kort daarna heel vervelend te hoesten en werd hij wel 10x wakker snachts dus toen maar weer bij ons gelegd zodat ik zo bij hem kon. Nu slaapt hij sinds een paar weken weer op zn eigen kamer.
    Toen hij de eerste keer naar zn eigen kamer ging sliep hij door en tijdens de hoest/onrust periode niet. Toen hij weer door ging slapen en het hoesten minder werr ging hij weer naar zn eigen kamer.
    Wel heb ik de babyfoon naast mn bed stawn zodat ik hem goed kan horen.

15. MamavC

MamavC Niet meer actief

Onze dochter van 6 maanden slaapt nog steeds bij ons op de kamer :) (mijn vriend wil haar op haar eigen kamer maar ik niet)

16. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Oooooh ik wou dat we een eigen kamer voor dr hadden! Ik mis de privacy. Ook is het reuze gezellig hoor maar als ik had kunneen kiezen dan had ze denk ik met 6 maanden naar haar eigen kamertje gegaan.
    (ons kleine appartement staat nu sinds 7 maanden te koop)

17. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Onze kleine is nu 7 maanden, en op zich kan het al wel..
    Maar mijn man wil het nog niet, pas met een jaar.
    Met onze dochters ging het anders, die waren 5 a 6 maanden.
    Toen heb ik ze "verhuisd" naar hun eigen kamer.
    Maar ik kijk er eerlijk gezegd wel naar uit.. alleen slaapt hij nog wat onrustig en zou ik er dus elke keer uit moeten.
    Nu is het 1 stap naar links.. en een stap naar rechts terug in bed.. :D

18. Hupje

Hupje Actief lid

15 jun 2015
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 6 weken hebben we zijn ledikant terug verplaatst naar zijn eigen kamertje (naast onze slaapkamer). Toen heb ik wel nog een paar weken beide deuren een stukje open laten staan.

19. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Oudste ging met 7 mnd over, jongste met 6 mnd.

20. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hier ook met een week of 3/4 op zijn eigen kamertje gelegd.. Sliep ik ook een stuk beter :)

Deel Deze Pagina