Hallo dames, A.s. maandag of dinsdag hebben wij onze eerste IUI. Nu vraag ik me af: Zodra ik een potje zaad inlever in het ziekenhuis, hoe lang duurt het dan voor dat opgewerkt is en het feitelijk geinsemineerd kan worden? Dit in verband met een stukje planning op mijn werk... Kun je daar gewoon in het ziekenhuis op wachten (met andere woorden, duurt dat een half uur of een uurtje), of duurt dat een halve dag? Bedankt voor jullie antwoord! X
dat hoor je van de gyn nog wel hoor..op het moment dat je te horen krijgt dat je de pregnyl mag zetten zal aangegeevn worden hoe laat het sperma binnen moet zijn en hoe laat jij de IUI krijgt....dus rustig aan komp goe
Wij moesten het 's ochtends om 09:00 uur inleveren en 's middags weer ophalen en direct door naar de poli, waar de inseminatie heeft plaatsgevonden. Maar wacht rustig af wat de gyn je gaat vertellen. Ik heb er een vrije dag voor genomen!
Hey Bengel, bedankt voor je antwoord! Maar weet je wat het is: ik ben makelaar en mijn agenda staat dus over het algemeen een week van te voren al best vol. En om nou al die mensen voor de hele dag af te gaan bellen (wat ik naar mijn opdrachtgevers zo op het laatste moment natuurlijk ook niet echt kan maken), als dat niet persé nodig is, is ook zonde. Hoewel ik natuurlijk graag 'relaxed' de behandeling onderga en niet moet haasten voor mijn afspraken van het werk... Daarom wil ik dus eigenlijk graag weten hoe het in zijn werk gaat als het zaad ingeleverd wordt... X
Ik weet nog tijdens de voorlichting over IUI destijds dat het zaad vroeg in de ochtend ingeleverd moest worden 8 of 9 uur ofzo en dat je dan aan het einde van de ochtend de IUI had, er zat dus wel wat tijd tussen. ***ben zo blij voor jullie***
bij ons in het zh is het zo dat je sochtends vroeg (8 uur) het potje in moet leveren, en vanaf half 11 doen ze iui
En bij ons moet je voor 9 uur zaad inleveren en om half 12 doen ze de inseminatie Het is echt verschillend per ziekenhuis
in welk ziekenhuis loop je meisje? niet toevallig in nijmegen? want dan kan ik je vertellen: voor 8 uur inleveren en tussen 10 en 11 inseminatie
*breekt even in - off topic* Heel veel succes komende week meisje! Wij duimen heel hard voor jullie... Dikke knuffel, Roosje *breekt weer uit*