Krampjes de eerste weken, hoe voelt dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Caithlin79, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hey zwangere meiden,

Zouden jullie me eens willen uitleggen hoe jullie de krampjes ervaarden in de eerste weken van jullie zwangerschap (of nog voor jullie positief testen?)

Ik heb zelf al een aantal dagen rare kriebeltjes en borreltjes en steken helemaal onderin m'n buik, echt ruim onder de navel, terwijl ik nog bijna een week voor m'n NOD zit.
    En kan me toch niet voorstellen dat m'n darmen zo laag liggen? Maar goed, kan van alles zijn natuurlijk.

Maar hoop wel wat herkenning te krijgen :)

2. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Hai ..
    ten eerste...ik hoop voor je dat je een kleintje bij je draagt :D
    Ik had ook steekjes en borreltjes,ook niet bij mijn navel.
    Ik heb regelmatig een soort trekkerig gevoel in mijn 'broeklijn'.
    Dit vooral als ik een tijdje heb gelegen en dan opsta,dan is het net of je buikspieren te kort zijn.
    De borreltjes lijken op je maag die rammelt,maar dan een eind naar beneden.
    Verder moest ik ineens heel vaak plassen,en heb ik een gezwollen buik.(Darmpjes beetje overstuur haha)

Veel succes nog,en laat het ons weten he?

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb helemaal geen steekjes of kriebeltjes gehad.
    Geborrel wel, dat waren mijn darmen die van slag waren door de zwangerschapshormonen.
    Verder voelde ik mijn baarmoeder wel vaak.
    Het was geen menstruatiepijn, maar ik voelde hem gewoon de hele tijd. Deed geen pijn.
    Volgens mij had ik dit zo'n beetje vanaf mijn NOD.

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    bij mij voelt het wel aan als ongi-pijn/krampjes.
    Was er dus ook heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden.
    Raar hoor zo'n lichaam hihihi :p

5. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik had steken in mijn buik. Net als dat je vreselijke honger hebt, maar dat had ik niet.
    Maar dat zat wel hoger in mijn buik, niet ter hoogte van mijn baarmoeder.
    Ik had dat voor het eerst 3 dagen voor nod.

6. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar vanaf zaterdag heb ik al steeds het gevoel dat ik dat wel ga worden. Vanaf die dag heb ik namelijk steeds een soort ongesteldheidskrampen. Alleen normaal gesproken als ik die heb, word ik diezelfde dag nog ongesteld. Nu ren ik daarom regelmatig naar de wc, maar er is nog geen spoortje van ongesteldheid te bekennen! Zouden deze krampen ook wat anders kunnen betekenen, dat ik toch zwanger ben????
    Want op zich is mijn cyclus niet dusdanig regelmatig dat ik meteen denk ik dat zwanger ben, maar dit verschijnsel en die bloeding halverwege mijn cyclus zijn wel erg abnormaal voor mij!
    En dan heb ik woensdagochtend al een ziekenhuisonderzoek waarbij ik zeker moet weten dat ik NIET zwanger ben. Nou dit tijdstip nadert al behoorlijk!

7. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    ik heb ook al een paar dagen kriebels in mijn onderbuik, ook krampjes, dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, helaas is die een miskraam geworden na paar weken.Het voelt wel het zelfde. Heb goede hoop, volgende week dinsdag is mijn nod maar ga zaterdag al testen, kan niet wachten!!!! erg he?!

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi Caitlin,

Ik heb ook voortdurend kramp onderin mijn buik en het rommelt als een gek af en toe terwijl ik dat normaal nooit heb. Mijn buik is ook een beetje opgezet. Timiris schrijft: dat het net is of je buikspieren te kort zijn, dat gevoel heb ik dus ook al even.

Over 7 dagen kan ik pas testen volgens de banner dus ik vind het heel spannend...

Zou ik al eerder kunnen testen???

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Meiden, de kriebeltjes en steekjes waar ik het over had betekenden bij mij wel iets!
    Dus wie weet bij jullie ook??

Zou nog niet testen hoor, 7 dagen is wel erg vroeg.

10. janine

janine Actief lid

19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi hoi,
    al die belletjes,plopjes en krampjes klinken bekend in de oren, ik hoor dat wel vaker .
    Zelf heb ik de plopjes en het gevoel alsof er een piepklein vlindertje onderin mijn buik zat, gehad.
    Nu hebben mijn plopjes en vlindergevoel na een tijdje wachten plaats gemaakt voor bewegingen van ons ukkie.

Velobabe: er wordt gezegd dat je 4 dagen voor je nod al kunt testen,maar dat je rekening moet houden dat het negatief kan uitslaan omdat je hcg(mocht je zwanger zijn) dan te laag kan zijn.
    Nog een paar daagjes wachten.

groetjes Janine

11. Niet meer actief

haha.. gefeliciteerd meis

12. Niet meer actief

haha.. gefeliciteerd meis

Deel Deze Pagina