Niezen en nog eens niezen

Discussion in 'Gezondheid' started by Sousa, Mar 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sousa

Sousa Actief lid

Sep 5, 2007
    193
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb voornamelijk elke ochtend heel erg last van niezen, en dan echt keihard dat ik gewoon pijn heb in mijn buik. Dit is dan niet 1 x niezen maar echt 10 keer minimaal achter elkaar niezen.. met een teveel productie aan slijm :(

Kan het te hard niezen gevolgen hebben? & is dit normaal zovaak niezen...?

2. Niet meer actief

Hi Sousa,

GEZONDHEID!
    Ik herken dat ochtend niezen. Ik hoef gelukkig niet vaak te niezen maar toch welke ochtend wel paar keer heel hard. Als ik een beetje pech heb doet dit super zeer in mijn buik. Maar dat zijn mijn banden (door die rare beweging van het niezen). Kan geen kwaad, doet alleen erg pijn. Zolang de pijn direct weer wegtrekt is er niets aan de hand.
    Overleg anders een keertje met je VK dan ben je gerustgesteld.

Succes enne.. veel zakdoeken bij de hand houden! :)

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,821
    3,347
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    au pijnlijk! zeker in het begin deed me dit veel pijn aan m'n banden... Dus nu houd ik m'n buik stevig vast als ik een nies aan voel komen, dat scheelt een stuk! kwaad kan het niet hoor!

4. Sousa

Sousa Actief lid

Sep 5, 2007
    193
    0
    0
    Dank dames voor de snelle antwoorden! Ik ben wat gerustgesteld ;)

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hier altijd de hele dag door last van niesaanvallen door allergie. doet idd soms flink zeer aan mn banden. Maar kwaad kan eht niet hoor. idd gewoon ff je buik vast houden.

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Geen allergie hier (tenminste niet bij mij) en ik nies me soms het apelazerus. Sommige dagen nies ik de hele dag door echt af en toe zo hard dat ik bijna dubbel klap...maja dat kan dus ff niet meer nu :p
    En andere dagen helemaal niet. Doet idd enorm zeer soms aan mn banden. Maar ik herken dit nog van mn vorige zwangerschappen (was het vergeten maar bij de eerste keer kwam de herinnering weer pijnlijk terug...au!) Dus niks aan de hand...kan alleen wat verder in de zwangerschap nare bij effecten geven als je blaas wat voller zit ;)

Share This Page