spatader in balzak

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vera, Apr 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Mijn man vertelde me pas dat hij een spatader in zijn linkerbal heeft. De schoolarts had dat vroeger vertelt.
    Ik heb op het net zitten speuren en er stond dat dat geen nadelige gevolgen op de kwaliteit van het zaad hoeft te hebben. :(:
    Ik vroeg me af of er meer meiden waren waarvan de man/vriend dit heeft of heeft gehad en wat jullie ervaringen zijn.
    Alvast bedankt voor het reageren.
    Groetjes :(

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    mijn ex had dit toen we wilden zwanger worden van de eerste , die uroloog zei dat het misschien wel gevolgen kon hebben voor het zwanger raken ...hij adviseerde , om wijd ondergoed te dragen , niet te heet douchen en geen strakke spijkerbroeken te dragen ...en er zou eventueel een operatie aan te pas kunnen komen , gelukkig was dit alles niet nodig , omdat het toen spontaan wel lukte ...dus of het gevolgen voor jullie kan hebben ...zou ik navragen bij een uroloog groetjes en suc6 meid

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eerlijk gezegd heb ik hier wel nadelige gevolgen van gehoord en gelezen. Tis vast niet zo dat het in de regel een nadeel is maar w.s. in sommige gevallen wel.
    Het kan een rede van verminderde vruchtbaarheid zijn maar hoeft niet.
    Het grapje wat mijn manlief meemaakte zou geen gevolgen hebben (in principe, in de meeste gevallen)...
    Nou in ons geval dus wel....zo zie je maar....
    Niets hoeft alles kan. Je kan zijn zwemmers eventueel na laten kijken in het lab of bij je ha....dan weten jullie het zeker als het toch niet lekker zit.
    Die tips over ondergoed en andere dingen (heet douchen) dat geldt eigenlijk voor elke man, daar hoef je je dus niet zo druk om te maken hoor! Koffie, roken enz. enz...vallen daar allemaal onder.
    Heel veel succes!
    Elmo

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Mijn ex had dus in zijn geval erg "lui"zaad dat was ik er wel bij vergeten te melden

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hebben jullie toen ook mega mazzel gehad met "lui" zaad zeg..pfffff
    Maargoed, er kan er maar 1 de winnaar zijn he ;)
    Elmo

Share This Page