Pukkels op en rond mn borsten..aaaw

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel26, Jun 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ben dr echt zat van...
    Ik zit in mn 24e zwangerschapsweek en heb nog steeds last van pukkels op en rond mn borsten.. t is echt niet mooi meer...:x
    Heeft iemand tips? of zijn dit gewoon echt mn hormonen?
    Op mn gezicht valt het wel mee, soms wat in mn nek..
    Maar kan nu niet eens een leuk open shirtje aan met warm weer..krijg er ook littekens van namelijk, zit er niet aan te pulken maar het geneest ook zo slecht!!
    Ik scrub 1x per week, ik smeer het niet in, het word niet erger met de zon.. dus ik weet het niet meer!! help!!

liefs angel

2. little me

little me Lid

Dec 2, 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Hoi Angel,

Ik snap wat je bedoelt, ik heb dat namelijk altijd... Sinds ik zwanger ben heb ik er minder last van, maar wat ik al een jaar gebruik is Cardiflor van VSM (bij drogist te krijgen), dit smeer ik 's ochtends en 's avonds erop en na een paar dagen is het verdwenen! Ook als het weg is blijf ik 1 x p.d smeren, ter voorkoming van zeg maar! Ik hoop dat dit bij jou ook helpt!

Succes!

Groetjes Little me

3. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vind voor puistjes/pukkels in het gezicht de dagcreme van Nivea Young heel goed werken. Het is maar een idee, ik heb het ook wel eens gebruikt bij hormoon-gerelateerde puistjes in het decollete :) En anders misschien babypoeder om ze een beetje uit te drogen, maar eigenlijk wil je die huid natuurlijk juist soepel houden ivm het rekken/groeien.

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb wel een paar pukkeltjes maar niet overdreven veel ofzo. ik smeer mij goed in met verfrissende en reinigenden dag creme en ik vindt dat het daar wel beter van word!

liefs

5. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

Feb 5, 2007
    252
    1
    0
    Ik had dit ook tijdens mijn eerste zwangerschap. In mijn geval zijn het ook een beetje andere pukkeltjes dan wat je in je gezicht krijgt. Kreeg er ook littekentjes van. Heel vervelend, maar gelukkig gingen ze meteen na de zwangerschap helemaal weg en na een jaar waren ook alle littekentjes verdwenen. Ben nu weer zwanger en heb ze helaas weer. Wel een hele geruststelling dat ik nu weet dat het echt bij mijn zwangerschappen hoort. Ze gaan weer weg! Hoop dat het bij jou ook zo is. Niet aan komen in ieder geval! Daar wordt het alleen maar erger van. Maar das gemakkelijker gezegd dan gedaan.

6. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ja idd.. het is knap vervelend! soms dan heb je ze zo stuk!!
    Blij te horen dat het waarschijnlijk zwangerschaps gerelateerd is en dat ze waarschijnlijk weer verdwijnen.. de littekens hoop ik ook!
    Maar die tips ga ik iig uitproberen, baat het niet schaat het ook niet neem ik aan!

liefs angel

Share This Page