nieuwe ronde

Discussion in 'Eerste symptomen' started by noa307, Sep 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    hallo allemaal.
    ik heb de volgende symtomen wat denken jullie.

branderig borsten/tepels
    opgeblazen gevoel.
    moe.
    meer plassen dan normaal
    meer afscheiding dan normaal,
    en als ik eten heb gekookt en het legt op me bord heb ik helemaal geen trek meer.
    af entoe zo zeurderig gevoel in me onderbuik. zit nu 5 dagen voor me nod.

2. sunnyke

sunnyke Actief lid

Jun 20, 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

klinkt wel goed, zou ik zeggen! Mss over een paar daagjes al een eerste test doen? Moest die negatief zijn, dan hoef je nog niet te panikeren, gewoon om de paar dagen een test doen, en dan verschijnt er hopelijk heel snel een tweede streepje!

Veel succes, en laat je iets weten?

Liefs,
    Sunnyke

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    ja wij hopen dat het ook goed is. en dat het ons toegwenst wordt van moeder natuur. ik ga denk ik zondag ochtend testen, ow wat duurt wachtte dan lang. heb ook wel is zo gevoel dat er wat in me keel zit, maar het gaat maar niet weg.

nou ik wou dat ik een beer was en even een 'klein'winter slaapje kon doen, des te sneller is het zondag hihi

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    hmm had gehoopt op wat reacties, maar helaas. nou hopelijk herkent iemand van jullie deze symtonen

5. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    hallo Noa

als je deze topics doorspit zie je overal meiden met dezelfde symptomen als jij, dus ja, denk dat er genoeg mensen zijn die zich in jouw symptomen herkennen :)

ik ook, helaas heb ik al die symptomen ook als ik ongi wordt, dus ik kan je er niet blij mee maken.

laat maar horen of je posi test komende week :D

6. Sam1986

Sam1986 Actief lid

Jul 6, 2008
    437
    0
    0
    Ik hoop dat je positief test zondag.

Succes!

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    ik hoop het ook, ik heb normaal nooit ergens last van als ik ongi moet worden dus vandaar, en die afscheindig alleen zeg maar in de 'goede klus dagen'en daarna niet en nu wel lijkt elke keer als ik in me broek heb gepiest hahaha ik hoop ook op een postief test zondag

Share This Page