ik heb een vraagje. na de bevalling heb ik flink gevloeid tot dat ik weer aan de pil ging. ben toen normaal ongie geworden in de stopweek maar ik blijf gewoon zo veel afscheiding houden. zo erg dat het allemaal een beetje irriteert. droeg eerst een tijdje een inlegger maar dit gaat ook irriteren dus nu maar vaak schoon ondergoed. maar nu is mn vraag hebben meer meiden dat? of is dit niet normaal. mn zoontje is nu 3 maand en 15 dagen en ik ben nu bezig met de derde pilstrip.
Veel afscheiding en irritatie kan duiden op een schimmelinfectie heb ik ook gehad even dokter bellen je kunt dan een kuurtje halen bij de apothee 2 dagen later was het over maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn.
ik heb ook na de bevalling 6 weken gebloed en nu nog steeds veel afscheiding, dat had ik niet voordat ik zwanger was, heb geen idee of het normaal is en of het weer weggaat maar ik wacht het af.
Ik heb ook erg last van afscheiding, dacht ook dat het normaal zou zijn. Maar ik zit er ook aan te denken om even contact op te nemen met HA. Ik heb geen irritaties, maar gewoon vreselijk veel afscheiding!!!!
vrijdagmorgen moet ik naar de dokter. assistente dacht aan een vaginale schimmelinfectie. maar wil toch dat ik even langs kom.
vanmorgen had ik een afspraak bij de dokter. ik heb dus een schimmelinfectie. waarschijnlijk komt dit doordat ik weer aan de pil ben begonnen en dat door de hormonen alles overhoop lag zodat schimmels hun werk konden doen en niet zoals normaal bestreden worden. heb nu een zalfje omdat alles wat geirriteerd was en 3 capsules. die moet ik voordat ik ga slapen vaginaal inbrengen. na 3 dagen moet het over zijn. ben blij dat ik ben gegaan want brandende pijn bij het plassen is geen pretje. dacht in eerste instantie dat het nog gewoon kwam door de bevalling.
nou, gelukkig maar..nu weet je tenminste wat het is..ik hoop dat het snel overgaat.. ik heb vroeger schimmelinfectie gehad, maar wat ik nu heb lijkt daar niet op..ik heb geen jeuk ofzo..bij mij is het alleen volop afscheiding..ik ga denk ik maar ook de dokter bellen maandag..