Moe, moe, moe...

Discussion in 'Na de bevalling' started by Lola1982, Jun 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Tijdens de zwangerschap was ik ontzettend moe, maar nu NA de zwangerschap ben ik nog steeds ontzettend moe!

Ik ben nu bijna 6 maanden terug bevallen en ik kan mij niet herinneren dat ik mij niet moe voelde!
    Het is best lastig en ik heb net 2 weken vakantie achter de rug (ook nog op vakantie geweest) en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik uitgerust ben!

Hoort dit erbij en wordt dit nog beter?
    Ik doe geen gekke dingen, werk, ben bezig met mijn moppie, ga niet te laat naar bed, doe ook leuke dingen voor de ontspanning!

2. Krul

Krul Lid

Dec 4, 2008
    69
    0
    0
    Juf
    Zeeland
    Heel herkenbaar. Ik ben ruim negen maanden geleden bevallen en nu begint het eindelijk zover te komen dat ik 's avonds ook eens de fut heb om meer te doen dan alleen nog bankhangen.
    Zeker op de dagen dat ik werk, was ik tot voor kort 's avonds echt op. Tegenwoordig gaat het wel.

3. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Ik ben 5 maanden geleden bevallen en ook nog steeds moe, maar hier nog steeds gebroken nachten en een kindje dat ook overdag niet heel veel slaapt, dus weinig tijd om te rusten.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    hier ook nog moe hoor:(

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    pfff vertel mij wat.... ik ben ook steeds moe moe moe moe moe moe.....
    hopelijk word het nog beter..

6. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hai,
    Ik ben nog niet zo lang geleden bevallen,( maand) maar de huisarts raden mij toch aan bloed te prikken omdat ik nog zo moe was. Wat blijkt ik heb iets aan mijn schildklier en daarom ben ik zo moe. Dinsdag mag ik nu naar een internist. Het komt bij veel vrouwen voor na de bevalling, en de meeste komen er pas heel laat achter. Misschien bij jullie ook het geval?

Groetjes!

7. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Ik ben ook nog erg moe, maar ben 5 weken geleden pas bevallen. Wel gebruik ik floradix, gebruiken jullie dat ook nog? Werd mij wel aangeraden om dat een paar maand te blijven gebruiken.

8. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Wat is dit en wat doet het dan??
    Hier nog 1 die nog moe is maar ik ben dan ook pas 4 weken terug bevallen.

9. demi79

demi79 Actief lid

Aug 15, 2008
    187
    0
    16
    Floradix: hier zit veel ijzer in, het geeft je energie waardoor je niet zo moe wordt.

Ik ben ook nu vijf maanden geleden bevallen, maar ik ben nog steeds ook heel erg moe. Ik geef nu nog steeds BV en ben nog s'nachts wakker voor voedingen.

Ik let op mijn voeding, neemt supradyn complex forte en let ook op mijn rust. Toch voel ik me vaak nog moe.

Het duurt nog wel even, denk ik.

Share This Page