hoi dames, Morgen ben ik 29 weken en nu sinds vanavond last van m'n maag. Beetje trekkerig gevoel en als ik loop is t niet prettig zeg maar (ook zwaar gevoel dan onder in buik). Nu voel ik me de laatste dagen niet helemaal fit misschien griepje onder de leden ofzo maar goed dit is nieuw en heb ik in vorige zwangerschap niet gehad. Meer mensen vanaf deze periode last van de maag of is m'n eten misschien niet goed gevallen? Ben verder niet misselijk of iets. Gr Kirsten
Misschien een groeispurt bij de kleine? Hou het in de gaten en anders contact opnemen met de gynaecoloog/verloskundige. Zolang je je verder goed voelt zou ik me er nier al te druk om maken.. We zijn ongevee6 even ver zie ik, heb geen last van m'n maag maar wel van maagzuur.
Oh dat is ook minder! Bij mij helpen rennies nog wel eens Heb inderdaad ook het idee dat m'n buik de laatste week groter aan het worden is dus zou inderdaad een groeispurt kunnen zijn nog 12 weekjes haha
Ook ervaring mee, maar het komt en gaat een beetje gedurende deze zwangerschap. Vaak een zeurderig gevoel in de bovenbuik of het idee dat er een band omheen zit. Kan geen kwaad, het is alleen een heeeeel vervelend gevoel. Als het echt erg wordt neem dan een paracetamol. Daar trekt het wel mee weg. Maar als de gelegenheid hebt om lekker te gaan liggen en je buik warm te houden werkt dat net zo goed.