Dag dames Even terug zocht ik naar een leuke water play voor mijn zoontje, ik kwam via google toen een waterplay tegen in de vorm van een boot geloof ik in de stijl van piraten, hij staat op vier poten. Maar ik kan hem nergens meer vinden, weet iemand welke ik bedoel en waar je hem kunt kopen? Een andere leuke optie mag ook, graag met een sproeiertje of zo. Die blauwen heb ik als reserve in mijn hoofd, maar vind ik eigenlijk niet zo mooi, lijkt me ook dat je er snel mee uitgespeeld bent. Alvast bedankt voor de reactie's
Jaaaa, gevonden Dank jullie dames Heb hem eigenlijk mooier opgeslagen in mijn hoofd. Heeft iemand er ervaring mee?
Hij is wel leuk, maar inderdaad niet uit te breiden ofzo. Wij hebben hem al wat langer en dochter + de oppas kids vinden hem wel heel erg leuk en vermaken zich er prima mee. Het kanon (sproeier) werkt alleen niet fantastisch. Als je er iets te hard op drukt komt hij er al af. Overigens kun je e dan nog steeds mee spelen en iemand nat spuiten
Bedankt voor de reactie's Ik heb hem geloof ik dezelfde middag nog gehaald. Hij is leuk, maar het is niet dat mijn zoontje er de hele tijd mee speelt. Hij speeelt er heel weinig mee helaas Dat waterkanonnetje is ook grappig, echter kan een kindje van bijna 2 zo'n knopje nooit indrukken. Misschien komt het spelen nog en anders volgend jaar weer een kans. Deze mag op slot.