Ik ben zo vreselijk moe. Ik kan gewoon bijna niks meer, ik voel me er ook niet lekker door. Sinds gisteren heb ik er zo nu en dan hoofdpijn bij. Ik slaap ook echt heel lang sinds een week ongeveer. Op tijd naar bed en ik word gewoon smiddags pas wakker. Ik kan me niet concentreren op eigenlijk niks, gesprekken gaan aan me voorbij, tv programma's volg ik niet, boeken lezen lukt niet. Het is gewoon niet normaal meer Ik denk dat het aan mijn ijzer moet liggen ofzo, maar ik heb al tabletten van het ziekenhuis? Donderdag weer voor controle naar het zh, gooi het gelijk in de groep. Want dit is gewoon bijna niet te doen hoor. Mijn suiker vliegt ook alle kanten op, het is niet onder controle te krijgen met dieet en insuline, ik snap er niks van. Ik doe alles volgens de instructies van het zh en let ontzettend op wat ik eet, en dan nog zijn de waardes altijd anders, ook al eet ik elke dag hetzelfde patroon. De beeb is erg groot aan het worden, vorige week bij de controle vonden ze hem ook al erg groot. Ik hoor om me heen dat hoe dichter bij de beval datum, hoe meer je slaapt om je voor te bereiden ofzo? Maar goed dat ik nog even heb, want zoals ik me nu voel kan ik echt niet bevallen, dat trek ik nooit! Nog meer meiden die zo erg moe zijn? en er ziek van zijn? Moe zijn is een ding, maar ik ben er echt ziek van
Herken me volledig in je verhaal! Ben vanaf het begin ook nog steeds erg moe. Alle waarden waren prima toen ik rond de 6 weken bloed heb laten prikken, morgen ga ik ook maar eens naar de huisarts om het een en ander te laten controleren. Ik kon vandaag nauwelijks van mijn bed naar de bank lopen zonder buiten adem te zijn en hartkloppingen te hebben! Helaas ging het al niet lekker op mijn werk en ben ik van fulltime naar nog maar 3 middagen gegaan, nu moest ik me dus ook nog ziekmelden voor die middag, baal er heftig van en voel me vreselijk beroerd om alles. Maarja.. het beste wat je kan doen is rust nemen, dus dat doen we dan maar in overvloed!
Ik had het de eerste paar weken ook wel, moeheid, maar niet zoals dit! En het tweede termijn verliep inprincipe prima, maar nu sinds week 30 ongeveer ben ik echt een dweil. Daarvoor kon ik de moeheid nog wel aan, maar nu ben ik er gewoon ziek van en dat vind ik toch een stuk minder hoor Inderdaad maar gewoon blijven rusten, beetje energie op sparen voor de grote dag 8)
je krijgt al ijzertabletjes lees ik...gebruik je er ook floradix naast? Ik slik ook sinds 2 weekjes ijzertabletten en drink ook 2 keer per dag floradix bij mijn vruchtensapje daarnaast eet ik iedere dag boterhammen met appelstroop..wil me hb gewoon weer zo snel omhoog hebben..was 2 weken geleden 5.6 erg laag dus...ik had bijna geen symptomen van de bloedarmoede (dacht ik) en nu 2 weken later voel ik me wel wat energieker... hoop dat ze me morgen bij de vk weer me hb checken ben zo benieuwd of het een beetje hoger is!
@Liz, vruchtensappen en appelstroop mag ik niet ivm de suiker. Voor de rest voel ik me op het moment gewoon echt niet lekker en heb weer hoofdpijn. Als ik me morgen nog zo voel ga ik even naar ha, wacht ik liever niet af tot donderdag.
Je kunt door je suikerschommelingen ook doodmoe worden he? Ik denk dat ik de oorzaak toch in die hoek zou zoeken.
Nou inderdaad, dat heb ik dan ook besproken met de diabetes verpleegkundige, die zei ook dat mijn waardes van slag zijn door de hormonen, waarschijnlijk. Morgen weer voor controle naar het zh, dus ik leg het even voor