Ik ben bijna 6 weken zwanger maar als je mijn buik ziet lijken het er wel 12 haha is dit normaal omdat het mijn 3e is ? Ook hoor ik veel dat mensen niet naar de wc kunnen ik kan dat juist heel goed.. heb zelfs heel vaak buikpijn dat ik moet en dan is t soms ook wat dunner.. is dit ook normaal ? Ben best onzeker haha
Jahoor, is normaal. Ik heb nu ongeveer dezelfde buik als toen ik 15 weken zwanger was van mijn andere kind. 3e zwangerschap, 2e kindje.
Ik kon ook heel goed naar het toilet bij mijn jongste. Werd daar vreselijk onzeker van, want dat had ik bij mijn oudste twee juist niet. Hier overigens alle keren pas een duidelijke buik na 20 weken. Op het opgeblazen darmenbuikje in de eerste weken na natuurlijk.
Ik was vrij vlot opnieuw zwanger na mijn eerste en mijn buik was de 2e keer ook al heel snel zichtbaar. Is normaal. En dat je darmen van slag zijn is ook normaal
Haha herkenbaar hoor die zorgen. ben nu ook rond de 6 weken zwanger en heb juist hele anderen dingen als bij de andere twee. bij mij zie je nog niet echt veel, ook al voel ik wel dat ik meer opgeblazen ben. Maar heb ook veel overgewicht waardoor je het niet ziet.
Had ik ook. Is m'n 2e zwangerschap (4e kindje). Ben nu bijna 13 weken en mensen denken dat ik al veel verder ben en vragen steeds of het er niet weer meer zijn. Sowieso moet je buik de eerste tijd plaats maken en wordt alles aan de kant geduwd ook waardoor het ook gaat opzetten.
Hoi @mijngeluk1992 , Ik denk dat dat heel normaal is. Lichaam heeft waarschijnlijk zoiets van: been there, done that Ik ben nu 10+2 en een aantal collega's hebben het al opgemerkt (zo duidelijk dat ze het durven vragen, zij het wel via via ). Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook wel een enorm dikke buik, op 30 weken vroegen ze of het 'voor elk moment was' .
Dat vroeg een dame vandaag aan mij ook, nee ik moet nog 10 weken...Zooooo dan en juist die laatste weken komt er nog zoveel bij...jup...(in gedachten "slik") @TS: dochter was mn eerste zwangerschap maar met 8 weken had ik zwangerschapsbroeken nodig, t paste echt gewoon niet meer. Die darmen waren met een complete verhuizing bezig ofzo. Nu mn 5e zwangerschap en t gaat net zo idioot, alleen nu ook nog eens voordragend dus nu is t helemaal een uitdaging. Met mn dochter was t meer ronddragend, dat is wel iets comfortabeler.