Ik zag net een extreem schattig filmpje van een baby met een giraf <3 Daar word je toch blij van? Show je schattige foto/filmpje/belevenis van je kind/kat/giraffe/partner/iemand. Dit filmpje is van mijn dochter gisteren: M'n kleine meisje -3 - YouTube
Ik moet er echt een keer een filmpje van maken, maar mijn dochter zegt sinds 2 dagen geen mama meer maar "mammie". Ik smelt gewoon iedere keer, dat is toch echt wel een extreme schattigheid. Nu nog filmen
@Ts: aahh zo lief/cute hoe ze daar in slaap is gevallen Deze 4 zijn mijn favoriete. De laatste foto is rechts mijn oudste en links zijn lievelingsnichtje.
De allerlaatste (kan eigenlijk wel blijven doorgaan ) Deze vind ik zo cute. Aantal jaar geleden troffen wij onze zoontje niet in bed aan maar naast de kast
Mijn zoontje (wordt volgende maand 3) was op deze foto een maand of 5. Ik vind hem nog steeds leuk...
Ik heb al vaker foto's voorbij zien komen van dit mannetje maar nu moet ik het zeggen: wat is het toch een onvoorstelbaar mooi kind..wauw! Die "preppy" kledingstijl er ook bij, gewoon super!!
Het is een kruising tussen een dwergkonijn en een teddydwerg. Daardoor heeft hij wel lange haren bij zn koppie maar niet voor zijn ogen en hoeft hij niet gekamt te worden omdat het niet klit. Is voor het beestje zelf wel zo prettig het is echt een popje al weegt hij inmiddels al wel 1,5 kilo haha.