Hallo verloskundigen! Ik heb even een vraag.Ik had jullie al wat gevraagd over de symptomen die ik had.Nu had ik dus 2 negatieve uitslagen.HCG was vorige week donderdag geprikt,maar de huisarts heeft nog steeds geen uitslag daarvan binnen,terwijl de rest wel binnen was van het bloedonderzoek. Maar heb zo'n hevige pijn aan de zijkant onderin mijn buik.Vooral aan de linkerkant.Heb de vorige keer en nu dus maar een erge korte ongesteldheid gehad met weinig bloedverlies,meer bruinverlies.Nu vroeg ik me af ofdat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan hebben ondanks negatieve testen?En duurt een HCG uitslag altijd zo lang? Alvast bedankt! Groetjes, Jee.
hoi Jee, sorry dat het zo lang duurde voor je antwoord kreeg. Ik neem aan dat je de uitslag nu wel hebt? Het is niet normaal dat de uitslag van hCG zo lang duurt, in principe kan het dezelfde dag bekend zijn. Als je nog steeds klachten hebt dan zou ik contact opnemen met je huisarts. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zien we eigenlijk wel altijd een stijgend hCG gehalte in het bloed. Dus eigenlijk zou je dan ook positive testen gehad moeten hebben. Laat je even weten hoe het nu met je gaat en wat de uitslagen zijn van eventuele onderzoeken? Mirjam
Hallo Mirjam, nu pas een reactie terug.Sorry... Ik heb nog steeds niks gehoord over die HCG-uitslag.Erg vreemd,maar a.s maandag gaan ze een echo van mijn onderbuik maken.Ben benieuwd ofdat we dan wat wijzer worden.Laat het je weten zodra ik meer weer.In ieder geval bedankt!