Hallo! Ik heb een vraagje..ik heb echt vreselijke pijn in mijn linkerbil..het zat eerst in mijn onderrug..maar het is doorgeschoten naar mijn bil. Het doet echt enorme pijn..ik kan nauwelijks lopen..opstaan of zitten is een ramp..en ook omdraaien in bed doet me schreeuwen van de pijn.. Ik doe bijna niets meer..zit de hele dag..en doe geen klusjes meer in huis..maar het gaat niet over.. Ik ben als de dood dat dit dus blijft tot mijn bevalling..het zou afschuwelijk zijn want ik zou dan geen enkele positie aan kunnen nemen..ik verrek van de pijn namelijk daar.. Is hier wat tegen te doen? Ik zou persoonlijk niet weten wat..maar ik heb zo'n pijn dat ik het op zijn minst kan vragen.. Ook had ik een ander vraagje..ik heb sinds gister steeds steken in mijn anus..echt heel raar..soms is het alsof ie echt gaat uitscheuren ofzo (sorry hehe) wat heeft dit te maken met mijn zwangerschap? Ik krijg echt soms het idee alsof mijn kindje er daar uit gaat komen ofzo haha...zulke rare steken zijn het.. Alvast bedankt, Gulay
Hallo, De pijn is echt heel erg verergerd..ik kan nu nauwelijks nog lopen. Vannacht opstaan om naar het toilet te gaan was een ramp en heb gehuild en geschreeuwd van de pijn..ik kan echt geen stap meer verzetten. Zodra ik zit of lig in een bepaalde houding voel ik de pijn niet..maar bewegen is een hel. Als het lukt gaan we vandaag even naar de dokter (verloskundige) maar ik zou toch een antwoord van een van jullie weten ben namelijk wel benieuwd wat dit kan zijn.. Ik ben echt zo vreselijk bang dat ik geen fatsoenlijke bevalling zal hebben, die natuurlijk al de enige pijn met zich meebrengt, door deze pijnen omdat ik straks als ik weeen krijg niet even kan lopen of makkelij onder de douche kan staan of gaan liggen en zitten in de houding die om de weeen op te vangen lekker is..
hoi Gulay, ik zou inderdaad contact opnemen met je huisarts als je zulke pijn hebt. Je kunt je verstapt hebben, dat het in je bil/been is geschoten. Dan helpt massage door de fysiotherapeut. Verder rust, warmte en paracetamol. Mirjam