Hi, Tot nu toe voelde ik mij prima in deze zwangerschap. Echter sinds vanmorgen voel ik me niet lekker. Maagpijn gespannen gevoel rond mijn maag, misselijk en mijn buik is de hele dag al vrij hard. Het is niet zo dat ik harde buiken krijg om de zoveel tijd, maar hij is gewoon continu gespannen. Kindje is juist de hele dag al erg beweeglijk. Is dit herkenbaar? Kan het komen doordat hij nu vrij hoog ligt en tegen mijn maag drukt? Of zou ik met de vk moeten bellen?
Weinig herkenning zie ik..? Het is in ieder geval weer een aardig stukje beter. Vanmiddag even geslapen toen dochter ook op bed lag, helaas niet zo lang. Daarna was ik nog steeds misselijk en het gevoel van een voetbal in mijn buik. Dochter voor filmpjes gepland en gewacht tot vriendlief thuis kwam. Wel steeds wat gegeten en gedronken want van te weinig eten kan ik ook altijd flink beroerd worden. Ben alleen wel ontzettend moe en ook verkouden dus ik gooi het maar op een soort van griepje. Met daarnaast een kindje wat het vandaag leuk vond om bovenin mijn buik te gaan liggen... Hij is weer een beetje afgezakt in de catacomben want het voelt allemaal weer wat aangenamer en comfortabeler.
Hier soort gelijke klachten. Ook ineens overgeven (hele zwangerschap niet gehad),duizelig en zweten. Heb mijn vk gebeld en die zegt het klinkt als een buikgriep. Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook hebt maar aangezien je je ook grieperig voelt zou het kunnen. Iig beterschap en hopelijk voel je je snel beter!