Ongesteld geweest maar mss toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Silla, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik weet dat de kans zéééér klein is maar ik wil het toch even onder de zwangere dames vragen. Ik ben al 1,5 pilloos, 3 MK's gehad in 2006.
    3 juni jl. ongi: anders dan anders, geen buikpijn, licht heel helder (bijna waterig) ongi, heel slijmerig en korter dan normaal (3 dgn ipv 5/6 dgn).
    Sinds dag 5 v/d (nieuwe) cyclus t/m vandaag (dg 11 v/d cyclus) heel veel slijm verlies alsof ik urine verlies zo erg. Kep in het verleden getempt en weet dat mijn ei tussen dg 19 en 21 v/d cyclus valt. Het lijkt me dus stug dat het te maken heeft met mijn eispong.
    Zijn er zwangere dames die dit herkennen.
    Nogmaals ik weet dat de kans klein is maar goed...vragen kan geen kwaad toch?
    Ik heb gister via i-net zwangerschapstesten gekocht (6sts) dus als ik die morgen heb doe ik ff voor de zekerheid een test (tegen beterweten in ;) ).

Groetjes Silla

2. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    Hoi Silla,

Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap ook een bloeding gehad rond NOD-tijd. De bloeding duurde wel 7 dagen. Het bloeden was echter veel minder hevig en het was licht rood en nooit bruin geweest , zoals mijn menstruatie meestal begint.... Ik wist gewoon zeker dat ik zwanger zou zijn...Ik voelde het . En jawel hoor op dag 40 heb ik toen positief getetst. Waarom ik toen heb gevloeid weet ik niet, maar het was er wel...

Hoe hoog is jouw temp nu. Is je temp gedaald na het vloeien? Heb je nog meer kwaaltjes? Wat zegt je gevoel?

groetjes minnie

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tempen heb ik al sinds december 06 opgegeven hihihhi. Vruchtbaar was ik dat jaar wel (3x zwanger (weinig tot helemaal geen kwaaltjes, 3x MK) en ik wist goed wanneer mijn vruchtbare periode was (voel ook eisprong).
    Wat mijn gevoel nu zegt...ik ben anders dan anders maarja ik heb naar mijn mening ook een andere blik in mijn ogen kan het niet goed uitleggen en dat had ik al voor mijn ongi en nu nog steeds. Sneller geirriteerd en ik begin nu (pas) pukkeltjes te krijgen (wat ik normaal rond mijn NOD krijg v.a. dg 20 ofzo v/d cyclus). Gister zag ik dat mijn rechter tepelknop paars/blauw was maar ik heb geen gevoelige borsten. Ik herinner me dat ik bij mijn laatste ongi tegen mijn collega zei dat het anders dan anders was, gezien in normaal hevig ongi ben en zware krampen. Ik ben niet misselijk niets....jah soms 's avonds/'s nachts.
    Vorige ronde ook voor het 1st in 1,5 jaar geen testen in huis gehaald ondanks 1 dag overtijd.
    Maar het enige wat telkens door mijn hoofd spookt is...vorig jaar 3x zwanger geweest (laatste 2 kort achter elkaar) en nu 6 mnd na laatste MK nog niet 1x zwanger geweest. En waar in hemelsnaam al dat slijm vandaan komt?
    Ik zou het mega leuk vinden als ik nu weer zwanger zou zijn, maar ik durf er niet op te hopen.
    Kep net ff gekeken hoever ik nou zou zijn als ik met mijn NOD toch postief getest had...vandaag 6 wkn precies. Maar ja gezien mijn MK verleden zou het dan ook de tijd dat het mis ging.

Thanks voor de reactie, ik kreeg al een beetje de angst dat iedereen me gek vond met deze vraag! hihhihihi

4. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    Ik verklaar je zeker niet voor gek. Bij mijn twee kinderen was ik zo zwanger en nu duurt het ,zoals je kunt zien, ook voor mij al een hele poos. In het afgelopen jaar heb ik meerdere malen het gevoel gehad zwanger te zijn, maar nooit positief getest. Soms denk ik weleens dat het gewoon niet innestelt Dat mijn baarmoeder gewoon niet goed genoeg doorbloed is ofzo.... En dat kan best , want er is veel gebeurt het afgelopen jaar waardoor ik uit balans ben geraakt.

Dat slijm herken ik, bij mij is het draderig en melkwit ? Ik hoop voor je dat je komende menstruatie uitblijft , dan ben je misschien al wel verder dan je denkt. Of je moet nog durven testen van te voren? :rolleyes:
    Je weet het gewoon niet hè. Heel veel succes :)

groetjes minnie

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Minnie

Mijn "slijm" is gewoon helder, je kunt idd een beetje draden trekken. Maar jij bent al verder in je cyclus ik pas op dag 11.

Bij ons is het afgelopen jaar ook veel gebeurt. Zie onder...we weten sinds april dat mijn vriend een chromosoomafwijking heeft waardoor ik dus telkens MK's kreeg, vorige week kregen we onderstaande uitslag te horen. Dus dat kan bij ons dus ook sprake van zijn dat we veel stress gehad hebben.

Maar goed we wachten maar af er zit niets anders op hihihhi. Sterkte meis...het gaat uiteindelijk wel goed komen met ons...GIRLPOWER!

6. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    Ja, ik zag inderdaad al dat jullie ook heel wat voor je kiezen hebben gehad.
    Weten ze zeker dat je die MK's hebt gehad door die chromosoom afwijking?
    Met'een 95% kans op een gezond kindje heb je dan wel veel pech gehad, of zie ik dat verkeerd?
    Ik hoop inderdaad dat het met ons goed zal komen. Ik gun jullie een klein wondertje van harte !

Ik ben inderdaad verder en zit al min of meer te wachten op de :evil: , al bekruipt me deze maand weer een apart gevoel.... en een beetje last van mijn borsten en tepels.Maar ja, je weet het maar nooit , de geest ( en de hormonen) doen soms rare dingen met je.

Ik ga trouwens over een paar weken naar een osteopaat om hopelijk de balans te herstellen. Die mensen kunnen vaak zoveel aan je lichaam voelen !

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja dat is 100% zeker dat mijn MK's zijn veroorzaakt door de chromosoomafwijking van mijn vriend. Maar zodra hij de juiste kant van zijn chromosoomparen aan mij overdraagt krijgen we een gezond kindje! Geeft ie voor een gedeelte slechte chromosomen door is de kans dat we een kindje krijgen met een chromosoom te veel (of te weinig) maar zal buiten de baarmoeder niet levensvatbaar zijn.
    Succes bij de osteopaat...ik hoop dat het helpt! Laat het me weten als je wilt!
    Ik zag je tempkaartje...ziet er goed uit! Ik duim voor je!

Groetjes

8. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    Jeetje, wat spannend allemaal.... Hopelijk hebben jullie snel geluk en krijgen jullie een gezond kindje!

Ik zal het je laten weten hoe het geweest is bij de osteopaat !

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hello,

Vandaag test gedaan en niet zwanger! Dus dat is al uitgesloten.
    Ik denk dat mijn vruchtbare periode er nu eerder aan komt dan normaal (zal dus een kortere cyclus hebben, dat heb ik wel eens 1 in de zoveel tijd). Ik begin al buikkrampjes te krijgen en de afscheiding houdt aan...best vroeg dag 12 v/d cyclus maar goed...we wachten af!

Groetjes Silla

10. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    @Silla,

Jammer dat de test negatief was...., maar goed een korte cyclus heeft ook weer zijn voordelen.... Zit je minder lang in spanning.
    Ik had vanochtend een tempdip en heb heel licht wat bloedverlies. Denk dat de :evil: :evil: gaan komen, balen !
    ff afwachten wat mijn temp morgen doet. Hij is nu ('s avonds) weer hoog ?!?

Groetjes Minnie

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi...

Kan het geen innesteldip zijn?
    's avonds is je temp sowieso hoger...maar geeft niet op hoor...je moet nog een klein weekje dus het kan nog alle kanten op! Ben benieuwd hoe je temp morgen is!

Liefs Silla

12. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    Een innestelingsdip zou kunnen, maar ik durf er al niet meer op te hopen :( Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook een aantal maanden getempt, en toen had ik maar een korte lutheale fase van 9 à 10 dagen. Dus mijn menstruatie kan het ook goed genoeg zijn.
    We zullen het afwachten... de :evil: :evil: hebben in ieder geval tot nu toe nog niet doorgezet. Ik zal mijn tempkaartje eens aanpassen in mijn album.

Groetjes !

Deel Deze Pagina