Samentrekkingen, alleen onderin me buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CaatjeMo, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Allemaal,

Ik heb al een beetje de hele ochtend om de zoveel tijd (nog geen echte regelmaat) een samentrekkend gevoel in mijn onderbuik. Wat een ruime minuut aanhoud.
    Ze zijn nog niet echt pijnlijk, maar soms wel heel erg vervelend.
    Zou dit een begin kunnen zijn?

Klinkt raar dat ik het vraag, omdat het me 2e is, maar ik herken het niet zo eigenlijk. Soms voel ik me hele buik hard worden, maar de meeste keren is het alleen onderste gedeelte.

Herkent iemand het?

2. Ze zijn wel iets pijnlijker nu soms, maar nog niet echt een regelmaat in te vinden, althans niet evenveel tijd er tussen.

Zit/lig gewoon rustig hele ochtend op de bank, dus het is niet van te veel doen.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

even je vk bellen? alhoewel die ook zal zeggen dat je terug moet bellen als je weeen om de 5 minuten komen en een minuut aanhouden, wie weet is het al langzaamaan aan het beginnen, succes!

het klinkt wel iets te heftig voor voorweeen ;)

4. Nou irritante ik ben sinds 36 week onder controle bij de Gyn, Heb nu 1 afspraak gehad in het ziekenhuis met een of andere VK daar met een Co Assisitente. Die op mij ook niet echt vol ervaring overkwamen. Ik heb toen zelf uiteindelijk gevragen van wat als het begint, wat moet ik dan doen, ben immers niet meer bij VK praktijk. Toen was het echt zo van euhh, ja euhhh heb ergens wel het nummer van de verloskamers.

Zou ik die dan moeten bellen als ze voor mijn gevoel met regelmaat en zo komen?

Het is nog niet zodanig pijnlijk dat ik krom lig van de pijn, maar fijn is het ook niet.
    Ik herken het ook niet zo van de eerste, dat was echt me hele buik en nu alleen echt goed onderin, en soms gehele buik.

5. mymiracle

jeetje dat is ook slecht zeg! ik zou zeker het nummer van de verloskamers bellen als ze met regelmaat komen, en ook als je vragen hebt over wat te doen, dan zou ik zo dat nummer bellen en zeggen dat dit de enige info is die je hebt gekregen, geen wonder dat je onzeker bent over wat te doen.

6. Ja bij de VK, (bij de eerste) kende ik die mensen en hun mij als ik aan de lijn heb, word het ook wat persoonlijker.

7. mymiracle

ja dat begrijp ik heel goed, heel veel sterkte en als je het niet vertrouwd, bellen! dan maar naar de verloskamers, heel veel sterkte, ik hoop dat meer mensen tips voor je hebben, ik heb (nog) geen bevalling achter de rug dus daarin ga ik puur uit van de info van mijn vk, bellen als je ze om de 5 minuten voelt ;)

8. Daarbij heb ik ook nog de kans op een KS ivm de eerste die uiteindelijk een KS is geworden.

9. Is het bij oefen weeen altijd zo dat die na een warme douche stoppen?
    Of af en toe?

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Het KAN minder worden na een warme douche, maar hoeft niet...

Deel Deze Pagina