ik ben zo bang dat er iets mis is ik heb best veel last van m'n buik elke ochtend dunne ontlasting maar geen aanhoudende diaree gewoon 1 keer en de rest van de dag niet meer en de rest van de dag komend en gaan bandenpijn tenminste dat hoop ik dat t dat is ik weet niet of dat kan het is een beetje menstruatieachtige pijn maar dan niet zo heftig en ik heb veel last van mn rug ik hoop dat het bandenpijn is maar ik weet t niet veel liefs mieke
hoi Mieke, ik weet bijna zeker dat je last hebt van bandenpijn. Door de zwangerschapshormonen is je ontlasting vaak anders. Daardoor heb je of diarree of obstipatie. Geeft niks, gaat vanzelf weer over. Probeer een beetje vertrouwen te hebben in je lichaam en in je zwangerschap. En als je je echt zorgen maakt is dat altijd een reden om je eigen verloskundige te bellen. Mirjam
hoi mirjam bedankt voor je antwoord ik voel me daar door al wel wat gerust gesteld ik probeer het nog even uit te stellen om naar mijn eigen vk te bellen omdat ik er volgende week naar toe mag eindelijk weer maar als ik t echt niet meer zie zitten zal ik zeker even bellen heel erg bedankt veel liefs mieke