spataderen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Jenneke88, 6 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Hallo,

ik heb op mijn linker schaamlip een flinke spatader zitten en nu lijkt het alsof dit aan de rechter schaamlip ook begint. Fietsen gaat niet meer, want dit doet pijn. En het ziet er echt smerig uit, net alsof ik een geslachtsziekte heb opgelopen. Ik ben al bij de huisarts geweest, maar veel verder dan "het is een spatader, deze trekt wel weer weg na de bevalling" komt ik niet. Ik voel me er doodongelukkig bij. Mijn man durft nu geen seks meer te hebben. Ik schaam me de ogen uit mijn kop als ik er al aan denk om hem mijn toestand te laten en ik vraag me af of er niet iets is dat ik hier tegen kan doen. Ik kan moeilijk de hele dag gaan liggen, want dan is de spatader weg. Ik moet ook werken, en daar heb ik niet de mogelijkheid om te gaan liggen want ik werk in de thuiszorg. Help me. Het is nu al vreselijk en ik ben net halverwege.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi Hoi,

Wat vervelend voor jullie. Ik denk dat het beter is om dit met je verloskundige te bespreken. Die kun je altijd bellen voor adviezen en ge gerust te laten stellen. Het klopt wel dat het weer weggaat na de bevalling. Misschien een tip als he kan het toch aandurft daarna.. zorgen voor een schemerige kamer?

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina