hejhej ff laten weten, ga straks naar de verloskundige! 1E ECHO! Ben best wel zenuwachtig, omdat ik niet weet hoe het allemaal gaat, of het goed zit, en hoeveel het er zijn mijn vriend roept al sinds het moment dat ik zwanger ben dat het een 2-ling wordt, dus ben benieuwd offie gelijk heeft naj dat wilde ik ff laten weten
Ooh super spannend voor je .. Laat je het wel weten want ik ben ook wel benieuwd.. Nou succes straks Groetjes patricia
En, hoe is het geweest? Ik ben zelf ook zo nieuwschierig, ik moet jammer genoeg nog 2 weken wachten maar dat weten ook wij meer.
ik ben zooo benieuwt, je laat ons weer lekker in spanning zitten. 17 januari krijg ik de eeste echo dus ben ook zooo nieuwschierig en spannend tegelijk.
Als je nog geen echo hebt gehad krijg je deze volgens mij wel. Kan ook zijn dat ze wachten tot de 12 weken en dat je alleen een uitgebreidt gesprek hebt maar ga er maar vanuit dat ze kijken :d
Wij hebben vorige week een intake gesprek gehad en mogen donderdag voor de echo, dus voor ons is het ook een spannende week. We zijn super benieuwd natuurlijk. Mijn vriend maakt ook al de hele tijd grapjes dat het er twee zijn, dus we zullen zien.
Praktijk van verloskundige bij ons hebben ze ook aparte kamer voor de echo Dat vind ik eigenlijk wel prettiger, want toen ik voor echo kwam tijdens zwangerschap van Myrna was het in het ziekenhuis en ik vond daar echt kil, brrr! En nu bij de praktijk was ik helemaal ontspannen, dus het is prettige sfeer en vrouw zet altijd op slot, is ook fijner En ben benieuwd naar echo van Abbey
sorry sorry sorry voor de late reactie! alles was goed, het hartje klopte als een tierelier, en voor zover ze het kon zien was het er 1, dus dan gaan we daar maar vanuit. ze hadden een inwendige echo, ik was 7 weken in plaats van 8 weken, dus snap er niet zoveel van, maar over 2 weken moet ik weer terug komen en dan gaan ze het definitief meten, kunnen ze het beter zien, en dan ook de bevallingsdatum... maar alles was goed en het zat goed in de baarmoeder dus ik ben gerust gesteld voor nou