haar kleuren,

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fiere mama 1983, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiere mama 1983

fiere mama 1983 Niet meer actief

hoi meiden

weten jullie soms of je je haar mag kleuren, als je zwanger bent bij een kapster?

groetjes

2. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    De kapster weet zelf het beste wat er allemaal in zit en of het schadelijk is,
    ik persoonlijk doe geen gekke dingen want je weet maar nooit!
    Beter voorkomen dan genezen!

3. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Ik heb gewoon mn haar laten kleuren. Had het van te voren wel even gevraagd natuurlijk maar het kon gewoon en het heeft ook goed uitgepakt was niet groen geworden of zo ;)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik vroeg het aan mijn verloskundige omdat ik gehoord had dat het de 1e 4 maand niet mocht... en die keek me toch vreemd aan :)
    waar ik dat nou weer vandaan had hahaha

misschien dat de verf bij de kapper iets agressiever is maar de huis tuin en keuken verfjes mogen echt wel.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb het wel gedaan vlak voor de kerst en ik weet niet anders dan dat het geen kwaad kan.
    De kleur pakte altijd al goed bij mij dus ik kon het verschil niet zien of de hormonen bij mij invloed hadden op de verf

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Dit is echt al HEEEEEEEEEEEEL vaak gevraagd, en ik als kapster kan erop antwoorden dat je gewoon mag verven...
    Mocht je het TOCH eng vinden, kan je altijd Highlights (folies) laten zetten (komt niet in aanraking met je huid), spoeling (zit geen amonnia in) of vragen naar plantaardige verf (meestal iets duurder) !

Succes !

-x-x-x-

7. Toen ik het wilde, heb ik het mijn gyn gevraagd. En die zegt dat het geen kwaad kan.. Ja je moet het natuurlijk niet iedere week gaan doen, maar af en toe is geen probleem.

Toen ik 4 weken later weer op controle kwam met een mooi robijnrood koppie haar, toen was zijn eerste opmerking.. Tis mooi geworden hoor...

8. Niet meer actief

Ik heb gelezen dat het niet schadelijk is, dat je gewoon mag verven of permanent mag zetten.
    En heb ik ook gewoon gedaan.

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Kan gewoon.

Ik heb mijn haar vorige week voor de 3e keer laten kleuren sinds ik zwanger ben. Resultaat is gewoon hetzelfde als altijd.

10. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik heb het mijn kapster gevraagd en die zegt ook dat het geen kwaad kan. Wel voor haarzelf als zij zwanger raakt, het gaat erom dat je niet dagelijks in de lucht kan staan. Zij staat natuurlijk met haar neus er bovenop en doet meerdere keren per week kleuringen. Dan is het dus niet goed volgens haar.

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik verf het ook gewoon zelf, bij mij pakt de kleur echter wel donkerder dan normaal. Haha wilde donker bruin en das nu bijna zwart. maar goed, staat wel leuk. De een heeft daar wel last van en de ander niet. Maar ook mijn VK zei dat het geen kwaad kon. :D

12. Samama

Samama Niet meer actief

Ik kleur mn haar gewoon hoor, volgens mijn kapper kan het ook geen kwaad.

Deel Deze Pagina