Nu al zo'n slechte conditie en bukken oid ijn/uit de auto stappen gaat enorm lastig. Vorige zwangerschap was ik tot 41 weken druk in de weer met van alles maar nu heb ik het idee dat ik al met verlof zou moeten... en ik ben pas op de helft :O
Dat kan zomaar zijn omdat je zeven jaar ouder bent. Nog steeds jong Maar voor je lichaam een stuk zwaarder. Gaat alles verder goed met de baby en met jou?
Ik denk ook dat je nu minder rust hebt dan bij een eerste. Je oudste gaat naar school natuurlijk maar je moet hem toch op tijd klaar hebben, op tijd ophalen. Bij de eerste blijf je gewoon thuis als het zo’n net-niet dag is, dat kun je nu niet.
Ik dacht al dat het was omdat het de 2e zwangerschap was. Alles is sneller week, buik zet sneller en verder uit, etc. Dat zal er misschien ook mee te maken hebben? (Nee, ik ben niet oud. )
Bij mij is het andersom! Vorige zwangerschap (22/23 jaar) had ik heeel snel een dikke buik en al last van bekkeninstabiliteit rond week 8/9. En nu (25) met 23.3 weken nog maar 2.3kg aangekomen en nog geen dikke buik. Ik lijk gewoon wat dikker zeg maar. En mn bekken gaat ook nog oke. Lichamelijk is deze zwangerschap dus echt prettiger.