Tot de hoeveelste week seks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik had het er met me ventje over tot de hoeveelste week je ongeveer seks mag/ kan hebben.
    Tot de heoveelste week blijft het gezond voor moeder en kind?
    en wanneer moet je uit gaan kijken dat je daardoor je bevalling niet opwekt?
    En misschien een rare vraag maar tot de hoeveelste week mag je ventje in je klaarkomen? want het schijnt toch op het laatst niet goed meer te zijn?
    We worden eigelijk een beetje onzeker van.

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    zolang de vliezen niet zijn gebroken kun je gewoon seks hebben

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    normaal gezien mag je gewoon sex hebben hoor, en dat schijnt niet gevaarlijk te zijn. tenzij er bijzondere omstandigheden zijn.
    ik ben net gister naar de gynacoloog geweest en ik mag niet. in ieder geval zeker tot na week 34. ik heb veel bloedingen gehad, en mijn baarmoedermond is heel gevoelig, en kan doordat dit "geraakt" word de bevalling in gang gaan zetten. maar mag ook niet tillen en andere zware dingen doen.

maar in normale gevallen is er niets aan de hand.

4. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Ik heb vernomen dat je gewoon sex mag hebben totdat je de slijmprop verliest. En natuurlijk moet je lichaam het accepteren, want ikzelf merk wel, de vrijpartij is heerlijk nog steeds, alleen heb ikzelf sinds kort erna veel last van krampen, maar ja als de nood hoog is wil je dat ook nog voor lief nemen(hahaha).

Groetjes Monique76

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Sinds we erachter zijn gekomen dat ik zwanger ben, denk ik er niet eens meer aan! Voorheen wou ik elke dag wel en nu vind ik het een raar idee. Ik vind het ook niet fijn om nu sex te hebben (we hebben het nu 3x gedaan). Het voelt alsof hij ergens tegen aan loopt te bonken....

6. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Eeeh, hier nog een hoop lol gehad op de avond van de 15e, en de volgende ochtend kreeg ik weeen. Soufian is op 17 november geboren.

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mag gewoon tot de vliezen breken hoor... als je de slijmprop verliest mag je ook gewoon sex hebben. Die kan je al heel vroeg een keer verliezen, die wordt dan gewoon opnieuw aangemaakt.

Have fun :)

8. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ja ik weet ook niet beter ... en het einde van de zw kan het sperma ook de bevalling opwekken haha. Nou hier alleen niet hoor haha!

En dat vrouwen er zo weinig over praten zoals ik hier eerder las. Lang leven internet hahah!

Je moet idd wel oppassen als het vruchtwater is gebroken. Maar dan mag je nog niet eens in bad.

Dus geniet lekker ....

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    gewoon lekker blijven genieten zolang je er zelf nog van geniet meid niks meer niks minder, hier de dag voor mijn vliezen braken nog "gesport" ;) en was toen ook inmiddels al bijna 2 wkn overtijd, maar je kindje komt echt pas als je baarmoeder (en je kindje) er klaar voor is meid, je hoeft niet bezorgd te zijn dat je de bevalling er mee opwekt hoor....zijn allemaal bakerpraatjes heeft de gyn mij destijds verteld....het komt als het komt... :D

10. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ik heb het ook gedaan todat de kleine was ingedaald toen vond ik het geen prettig idee meer.nu net 3 weken niet meer.... kan dalijk wel weer

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Mijn vriend maakt zich ook zorgen hierover. Ineens wilde hij geen sex meer en toen ik er naar vroeg, bleek dat hij had gelezen dat sex na de 6e maand slecht was....grmbl moest ik hem uch keer uitleggen dat het niet waar was...heb hem uiteindelijk zo ver gekregen dat hij opnieuw is gaan zoeken op het net..nu is hij er van overtuigd dat het kan tot de 8e maand...ach....
    Daar kan ik mee leven ( en als ik 8 maanden ben dan kijk ik wel weer verder ;) )

Deel Deze Pagina