Ik heb al een tijd een zwangerschaps navelpiercing in alleen sinds de laatste echo (afgelopen maandag waarbij ik hem er uit heb gehaald en de volgende dag pas opnieuw in heb gedaan) is mijn huid nu rood, dik, warm en gevoelig geworden. Na de 13 weken echo had ik er ook last van, net zoals nu: zo'n trekkerig gevoel. Alleen nu gaat het niet over en is het erger dan toen. Ik wil hem eigenlijk graag behouden. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn vraag is of de piercing zo kan blijven zitten? Dagelijks doorprikken is pijnlijker en het begint te bloeden, dus dat lijkt me slechter. Beide zwangerschappen hiervoor heb ik behalve straie geen last gehad van de navelpiercing zelf.
Ik heb sinds eergisteren mijn navelpiercing uit gedaan, geen alternatief vind het maar grote lompe dingen hahaha. Bij andere 3 zwangerschappen kon ik hem na de bevalling zo weer in doen zonder dat het is dicht gegroeid.
Oh wat goed dat je hem zo weer in kon doen! Ik heb de mijne ongeveer 21 jaar al, maar als ik hem nu vergeet weer in te doen krijg ik hem moeilijk terug er in. Ik kijk het nog even aan en anders moet ik hem er helaas ook maar uit halen. De zwangerschapspiercings zijn groot inderdaad alleen is het bij mij nu zo opgezet dat dat geeneens opvalt. We zijn ook in dezelfde maand uitgerekend haha, maar de gewone past bij mij al niet meer
Ik heb hem ook al 17 jaar, oh dat is heel vervelend als snel dicht groeit, volgens mij blijft die gewoon open bij mij haha Ja zelfde maand idd haha, ik vind die grote piercing niks deed me zeer, omdat m'n navel naar buiten komt
Ik heb mijn navelpiercing al bijna 20 jaar. Tijdens mijn eerste zwangerschap 10 jaar geleden eruit gehaald en vorig jaar er weer in laten zetten door de piercingsstudio (was gewoon nog open na al die jaren!). Nu tijdens deze zwangerschap heb ik em weer eruit gehaald want het begon toch erg te trekken... Mijn advies is dus... lekker eruit halen! Na de bevalling er weer in laten zetten door een ervaren piercer ipv zelf ermee gaan klooien. Ze doen het zo vlug en pijnloos! Ik durfde het niet aan om het zelf te doen en was overtuigd dat tie dicht was... Niet dus hihi
Eigenwijs heb ik hem laten zitten met 2 weken lang pijn . Ik heb het wel dagelijks schoongemaakt (want veel etter) met heet water en een wattenstaafje. En daarna werd het gelukkig rustig! Nu heb ik nergens meer last van. Wel een goed advies om naar een piercer te gaan wanneer je wil terugplaatsen idd. Het blijft vaak een rot plekje. Bij mij bloedt het al snel als ik hem er opnieuw in moet doen en na eventueel weken geen piercing dragen kan het nog raarder gaan ontsteken natuurlijk.