Verdikken op moeilijke plaatsen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kleinkonijntje, Feb 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kleinkonijntje

Aug 9, 2007
    22
    0
    0
    Hey,

Ik ben nu 14kg bijgekomen en alles zit op mijn buik natuurlijk, maar ook mijn bovenbenen en billen. In die mate dat ik zelfs striemen op mijn bovenbenen en billen heb.

Ik heb geprobeerd mijn oude broeken aan te trekken, en krijg ze zelfs niet meer over mijn billen...

Weet iemand of het mogelijk is dat ik ook hier de extra kilo's zal kwijtraken?

Groetjes van een zwanger persoontje die haar lichaam eventjes heel beu is...

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik was 19 kilo aangekomen en ik pas nog niet in al mijn oude broeken, de meeste gelukkig wel. Val nog steeds af, dus misschien pas ik ze nu wel ;). (moet nog 6 kilo afvallen)

3. Kleinkonijntje

Aug 9, 2007
    22
    0
    0
    En mag ik vragen of je ook op billen en bovenbenen bent afgevallen?

4. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    voor mijn zwangerschap ben ik eens 20 kg afgevallen.
    Lang leve het sonja bakker dieet

5. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik kreeg mijn eigen broeken op een gegeven moment niet verder dan mij knieen........ :oops: . Het is allemaal goedgekomen hoor, weeg weer netjes 59 kilo.

Pim

6. Kleinkonijntje

Aug 9, 2007
    22
    0
    0
    Hoi Pim,

Jouw verhaal heeft weer een glimlach op mijn gezicht getoverd. Ik hoop echt dat het goed komt. Ik vind het raar dat ik zo met mijn gewicht bezig ben. Heb hier nooit last van gehad en voor de zwangerschap hadden we zelfs geen weegschaal in huis. Ik voel me gewoon niet goed in mijn vel en wou echt dat het anders was zodat ik wat meer van mijn zwangerschap kon genieten... Moest ik iets meer gerustgesteld worden, zou dit misschien nog kunnen lukken...

Zijn er nog dames die hun ervaringen met mij willen uitwisselen?

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik ben ook op mijn benen en billen aan het afvallen, de broeken die ik nu pas gaan steeds beter zitten (ook na het wassen ;)).

Gaat echt wel goedkomen hoor! Ik had echt mega bovenbenen tijdens mijn zwangerschap. Nu nog steeds wel een beetje, maar dat had ik voor mijn zwangerschap ook ;). Is denk ik vooral vocht geweest, want het werd heel snel minder en zag er ook een stuk beter uit.

8. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik ben in beide zwangerschappen 25 en meer kilo aangekomen en is er allemaal weer bijna af, maar ben nu net weer zwanger.
    zat bij mij ook op buik en benen.
    komt echt wel weer goed. bij de 2e gaf ik bv en dat ging in rap tempo het afvallen.

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Tja, het gaat meestal op de plekken zitten waar je het niet wilt!

Zelf was ik altijd een 'appeltje', een te dikke buik, weinig taille en slanke benen en billen.
    Ben nu tijdens m'n zwangerschap nog maar anderhalve kilo aangekomen, m'n armen, schouders, benen zijn afgevallen, maar het randje vet aan m'n buik zit er nog net zo hoor, dus ook hier balen: het gaat overal vanaf, behalve van m'n buik! :rolleyes:

10. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Het kan weer helemaal goed komen hoor. Of zelfs (zoals in mijn geval) zelfs beter worden!
    Bij mijn eerste zwangerschap ben ik nl. 33 kilo aangekomen en binnen een jaar (zonder te dieten!) was ik 35 kilo kwijt waarvan een groot deel in de eerste week al.
    Ik was dus 2 kilo lichter geworden zonder er iets voor te doen. Woog uiteindelijk 65 kilo bij 1.75 meter lengt.
    Nu zit er 18 a 19 kilo weer aan deze zwangerschap. De 20 zal ik zeker gaan halen en geniet ook van lekker eten. Ik weet dat het allemaal wel weer goedkomt!

11. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Meid troostje. Het grootste gedeelte aan gewicht wat je nu mee draagt is baby, vruchtwater en nog wat meer van dat. Het tweede gedeelte is vocht wat je lichaam nu vast houd. En het kleinste gedeelte is vet. Mits je tenminste jezelf niet vol hebt zitten vreten tijdens de zwangerschap dan heh ;)
    De baby en vruchtwater en alles gaan zowiezo weg. Het vocht vast houden ook redelijk snel. Dus dan alleen t beetje vet. En als je borstvoeding gaat geven dan gaat t allemaal wat sneller idd (weet ik uit eigen ervaring met de 2e...met de eerste meer afgevallen als aangekomen) Maar zonder borstvoeding kom je er ook wel hoor. :)

12. Kleinkonijntje

Aug 9, 2007
    22
    0
    0
    Amaai zeg, allemaal opbeurende berichten! Dat doet me ontzettend veel plezier en zal zeker ook aan andere zwangere vrouwen plezier doen...

Als ik het zo hoor, hoef ik me echt geen zorgen te maken en gewoon genieten genieten en genieten.

13. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ik ben 10 kilo aangekomen, 'm'n bovenbenen zijn ook dikker en m'n kont ook, hihi.

14. Kleinkonijntje

Aug 9, 2007
    22
    0
    0
    Blijkbaar lig jij er niet wakker van Hormoontje! Houden zo! Ik wou dat ik dit ook voor mezelf kon zeggen...

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    meid gewoon genieten.
    komt allemaal goed!

16. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik ben ook een keer 20 kilo afgevallen. Ik had toen zo'n steps ding gekocht bij de aldi ofzo. Bij mij zat het ook op mijn bovenbenen en buik.
    Is er allemaal weer af. En nu komt het er hopelijk niet meer bij!

17. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Bij mij is het zelfs zo erg dat ik mijn zwangerschapsbroek (gekocht met 14 weken)bijna niet meer aanpas :confused: en dat dan puur op mijn bovenbenen knieen en kont.

Ik ben 17 kilo aangekomen :oops:

Ik had nooit echt heupen en mijn taille was vrij hoog en binnen een paar weken begonnen mijn heupen al breder te worden.heb ook erg last van cellulites op mijn benen en vocht heel veel vocht.

De ene keer heb ik het er wel moeilijk mee de andere keer denk ik ach nu mag het en straks gaan we weer lekker sporten.

18. Kleinkonijntje

Aug 9, 2007
    22
    0
    0
    Goh, ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem!

Ik kan het allemaal al wat meer relativeren. Gisteren hebben we een echo gehad en alles blijkt supergoed te gaan met ons kleintje! Dat doet mij eventjes mijn dikke billen vergeten...

Ik probeer er niet aan te denken, maar het is zo gemakkelijk gezegd dan gedaan!

Is hetgeen wat we opslaan in benen en billen dan voornamelijk vocht? Of toch wel vet?

Alleszins heel hard bedankt voor jullie steun, ik heb er ontzettend veel aan!

19. Willow

Willow Actief lid

Jul 31, 2007
    339
    0
    0
    De een heeft het wel, de ander totaal niet.

Helaas ben ik ook zwanger van voren en van achteren. Komt wel weer goed.

Share This Page