Wij waren vandaag even en dagje uit even op visite wat verder van huis en daarna even naar babydump geweest. Nou ik stapte uit de auto en ik dacht dat voelt wel heel nat tussen mijn benen! Ik kijken , zat er een dikke vlek in mijn broek! Ik gauw weer in de auto, nou even bij mij broek in kijken, het was allemaal wit spul! Het zal wel gewoon afscheiding zijn maar ik heb dat nog nooit zo erg gehad! Er zat echt een vlek in mijn broek! Ik kon wel janken! Ik had een grijze broek aan en aan de buitenkant leek het net bloed! Dat was dus gelukkig niet zo en je kon het ook niet zo zien als je achter mij liep gelukkig,tenminste dat zei mijn vriend. Maar is dit wel normaal? Vond het wel erg vies!
wat kan ik me dat voorstellen zeg, maar achteraf wel een hele opluchting. Nog wel leuke dingen gekocht achteraf of gelijk naar huis gegaan?
toen ik met 28 weken bij de verloskundige was, begreep ze me even verkeerd over iets, en toen gaf ze aan dat je op een bepaald moment ook veel meer last kan krijgen van afscheiding... Maar ja, wat dan ook normaal is? En wat niet? geen idee... maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is zeg
nou ik heb het nog niet weer gehad gelukkig! Ja ik heb nog wel leuke dingen gekocht, alles wat ik nodig heb voor het ledikantje lakentjes enzo en een kolf. Maar het was me wat te druk dus heb verder niet echt bij de leuke dingen gekeken want ik voelde me ook niet echt meer op me gemak!
Het is heel erg vervelend, maar wel normaal. Je moet gewoon van die hele grote inlegkruisjes kopen (formaat maandverband gebruik ik nu), dat scheelt enorm tegen 'doorlekken'. Maar het blijft niet zo'n fris gevoel... Ik moet soms wel twee keer per dag een nieuwe pakken. Gelukkig gaat het wel weer over hoor!
Heb ik ook last van ,tis niet zo prettig . Inlegkruisjes gebruiken dan maar . Ik had wel een keer ergens gelezen dat een inlegkruisje wel schimmelinfectie kan bevorderen .
Heb ik ook last van.... veel meer dan normaal. Erg vervelend, zeker als je een tijdje gezeten hebt en het voelt lopen zodra je opstaat Ik gebruik echter geen inlegkruisjes omdat ik dat zweterige ondingen vind. Als het nodig is, dan verwissel ik m'n ondergoed en ik was mijn broeken wat vaker.
Heel vervelend idd maar het hoort er bij. Ik heb het nu veel erger dan tijden de eerste zwangerschap en draag uit voorzorg maar een inleg kruisje.
Ik heb het ook wel eens hoor, soms is het zelfs net of ik in m'n broek heb gepiest, is het ook nog es heel waterig zeg maar. Het hoort er helaas bij...
Heb er ook veel last van en kan niet zonder inlegkruisjes. 3 per dag is zeker geen uitzondering! Het is misschien een risico op schimmelinfecties maar als je tijdig ververst denk ik dat dat allemaal nog wel meevalt. Heb er alvast nog geen last van gehad. Liever wat meer verversen dan rondlopen met een natte slip want dat is ook alles behalve aangenaam!
Om schimmel infectie te helpen voorkomen kun je het beste de aller goedkoopte inlegkruisjes/maandverband gebruiken. Bij de bekende merken (libresse, always) is de onderkant van een soort plastic. Bij de goedkope huismerken (kruitvat 49 cent) is dat van papier. Dat ademt beter en voorkomt broeien.
Ik heb er ook last van, maar dan heel waterig, durf omdat ik zonder zs al elke mnd last heb van schimmelinfectie geen inlegkruisjes te gebruiken, ik gebruik dan maar 3 slipjes op een dag. Als ik thuis zit valt t wel mee, maar idd als ik veel loop dan voelt het vies nat , ook alsof je meer transpireert!
ja dat voelt echt vies he! Ik heb dan ook altijd het idee dat iedereen het kan zien! En dan weet ik niet hoe snel ik op de wc moet komen en dan kijk je en dan is het soms gewoon haast niks! Als ik nu weg ga draag ik wel inlegkruisjes. Ik wil dat gewoon niet meer meemaken!