innestelling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oemm, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oemm

oemm Lid

23 apr 2008
    13
    0
    0
    Hallo allemaal,

Na 4 dagen na mijn eisprong had ik 2 dagen heel erg last van mijn onderrug en steken in mijn rechterlies. Daarnaast had ik heel erge gevoelige tepels en sinds dien heb ik steken in mijn borsten en nog steeds gevoelige tepels. Wat zou dit kunnen betekenen een innestelling? wie heeft dit nog meer meegemaakt? ik heb dit normaal nooit eerder mee gemaakt. Dus weet niet wat het zou betekenen. Over 8 daggen heb ik pas mijn NOD.

wie kan me helpen?

Groetjes,
    Oemm

2. oemm

oemm Lid

23 apr 2008
    13
    0
    0
    is er dan iemand die me kan helpen?

3. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    hoi oemm,

Het kan zijn dat het een teken van zwangerschap is,maar ik heb inmiddels al wel geleerd dat als je met zwangerschap bezig bent je veel meer voelt! en vaak is het loos alarm.
    Voor mijn NOD ook veel steekjes in mijn borsten en ongikrampjes,maar helaas.
    Na mijn NOD ook nog erg last van krampen gehad en pijn in onderrug maar dat wees niet uit op een zwangerschap. heb het helaas nu nog steeds,maar blijkbaar hoort dit er allemaal bij.

maar wie weet is het bij jou een goed voorgevoel!

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Heb momenteel ook pijn in onderrug , zit erg laag, gister een iets at zeugerige pijn in onderbuik en "krampjes?"in me rechterzij , best wel vervelend hier blijft hij nega , hoop stiekem toch dat het raak is en dat ik gewoon lekker laat posi test :d
    Suc6 en sterkte

5. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag Oemn,
    Ik kan je niet helpen want ik zit met het zelfde. 3 dagen na m'n ei heb ik een middag en avond flinke krampen gehad alsof er diaree (sorry) aan zat te komen en de volgende dag was het over........ Lastig he, dat ieder lichaam weer anders werkt. Hoe gaat het nu met je? Heb je inmiddels al getest?
    Groet, Shannah

Deel Deze Pagina