Wij sparen altijd netjes op onze spaarrekening. Een gedeelte daarvan stond vast, en is onlangs vrijgekomen. We willen het wel opnieuw vastzetten, maar de rente is zo ontzettend laag dat wij erover denken om te gaan beleggen. Wel met geld wat we niet direct nodig hebben. Nu vind ik beleggen best wel spannend, of is het dat niet echt? Wie heeft er ervaring mee?
Ik zou gewoon lekker blijven sparen al ik jullie was Mijn man heeft jaren terug op advies een beleggingsverzekering afgesloten, wij draaien hier waarschijnlijk quit op. Hij komt binnenkort vrij en dan stoppen we ermee we stoppen waarschijnlijk het grootste deel in de hypotheek dan. Vindt het een beetje gokken met je geld eerlijk gezegd
er zijn verschillende mogelijkheden betreft beleggen, met hoog risico(hoge winst) of laag risico(en winst) Dit meisje doet regelmatig iets in beleggingen, misschien kun je er wat mee: https://spaarolifantje.wordpress.com/ een andere mogelijkheid is vastzetten in een spaardeposito.
een verzekering is natuurlijk wel iets anders dan een belegging doen in iets. Veel beleggingsverzekeringen waren woekerpolissen