Waar kan ik ze vinden? Dan heb ik het over ongeveer 500 euro! Ik wil niet al te veel geld insteken ivm verhuizing over ongeveer 1 a 2 jaar! Als ons (koop)huis af is en we kunnen er in trekken dan wil ik een leuke kinderkamer van maken! Hup kom op met jullie hulp!
Kreeg toevallig reclame van Baby Max . Winkel in Veenendaal. Daar stond een starters-set in : kamertje , box en nog iets ... Voor heel weinig ...
Kijk hier eens: http://www.babysuperstore.nl/ http://www.baby-dump.nl/ Onze babykamer hebben we voor 200 bij babysuperstore gekocht (ledikant+commode), zie m'n album. Op marktplaats kan je ook mooie kamertjes vinden.
Wij hebben ons kamertje is december gekocht, was een aanbieding. Kijk eens naar de folder van Superbabystore. Als je naar de site gaat, je postcode invoeren en dan naar de aanbiedingen/folder. Ik weet niet of je ook een kast nodig hebt, want die zijn vaak het duurst (wij hebben een inbouwkast). Maar voor 500 euro heb je vaak wel een leuk kamertje hoor!
de gardo winkels hebben erg leuke kamertjes kast,commode en ledikant ( vaak ook met wandrekje) vanaf 399,- compleet! de winkels vindt je op internet.
onze babykamer was 500 euro, als je hem meteen mee nam, 50 euro goedkoper. Bij aktiebaby in breda. Hij staat in mijn album
Ok, nou die site van babytrader is nieuw en ik kwam deze ook nog tegen, nieuwe meubeltjes, maar vaak met een schoonheidsfoutje: www.bebieboulevard.nl Racebabe
Die van ons komt ook van actiebaby... ledikant - kast - commode en wandplank voor 500 euro ! Wij persoonlijk vonden dat niet duur voor zo'n nieuw en complete babykamer... Als je een babykamer ziet en je neemt hem meteen mee dan krijg je idd 50 euro korting. Ps: er valt ook te praten daar Wij hadden bijv het wandplankje 25 euro goedkoper omdat wij hem anders te duur vonden.... Gezegt en gekregen Kijk maar op onze beebiesite voor foto's ( op de banner klikken) gr marloes
bij leen bakker hebben ze ook een baby-kamer te koop. niet veel keus maar als je t leuk vind heb je m voor weinig ik had de mijne 3 jaar geleden voor 200euro bedje,commode met hang plankje en een ruime kledingkast succes
Wij hebben ons kamertje 3 jaar geleden bij de Ikea vandaan, ze hebben 'm nu nog en zelfs meer kamertjes. Wij waren toen ook zo'n 500,= kwijt.
ze hebben hem in maart geleverd, iets eerder besteld.. het is collectie 2006 en ze willen die modellen uit de magazijnen hebben., vandaar de prijs.
juffie... www.actiebaby.nl heb even gekeken, ze hebben nu 3 kamertjes voor 500 euro en 2 kamertjes onder de 300 euro. 2e paasdag zijn ze open.. als je in de buurt woont.