Speciaal vaderdagcadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door Dazwa84, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden,

27 juni ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. Aangezien onze kleine rond week 38/39 gehaald wordt met een keizersnede is de kans aanzienlijk groot dat mijn man dit jaar zijn eerste Vaderdag mag vieren (20 juni), sprak zij jaloers :D

Het lijkt me bijzonder om iets moois te doen met de kleine zijn naam, bv. laten graveren in een mannenketting of iets anders speciaals. Maar ik weet niet eens ofzoiets bestaat en of dat wel 'mannelijk' is haha. Zat er ook aan te denken om de kleine bij te laten graveren in onze trouwringen, maar dat kan ook niet zonder dat manlief het doorheeft natuurlijk...

Hebben jullie nog ideeën?

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

In de trouwringen zou mijn man niet op prijs stellen, hij vindt dat echt iets tussen ons, niet iets waar iemand anders wat mee te maken heeft, ook Sterre niet. Maar ik vind dat wel een leuk idee!!! Kan je niet zeggen dat je de ringen na zoveel tijd (ik weet niet hoelang je getrouwd bent) even terug mocht brengen om ze te laten polijsten? En dan die naam erin zetten?

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik lees ff mee hier, het is onze 2e vaderdag maar ben toch op zoek naar een origineel kado.

4. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    hoi hoi
    @dazwa84:
    ik had ook zo'n idee,maar t word een plaatje voor aan z'n ketting met de naam van onze dochter(die heb je ook heel mannelijk):D
    groetjes

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb voor manlief zijn verjaardag een sleutelhanger met foto van onze zoon erin gegraveerd gekocht,zoonlief was toen 2 weken

deze heeft hij aan zijn autosleutels hangen en dus altijd bij zich

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wat een leuke ideeën al! Zo'n hanger voor aan een ketting spreekt me wel erg aan..

7. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik zag gisteren ochtend bij de Pfaff's dat Lindsey met bruce iets ging maken voor dave.. en dat bracht mij op een idee :D
    ik weet niet of iemand het heeft gezien? lindsey had op een grote vel karton de handjes en voetjes van bruce met verf gedaan, en daarbij dan frutseltjes en de tekst 'jij bent de liefste papa'of zoiets.. dat ga ik ook doen, alleen net iets anders, en in een fotolijst ;)

oja, en met een foto erbij!

Deel Deze Pagina