@Marjolein, ik had een heel bericht voor je in het andere hok getypt, maar dat is gesloten. Hoe gaat het? Met jou? Met je moeder?
Het gaat allemaal wel. Zowel met mn moeder als met mij. Niet heel denderend dus, maar we komen er wel!!
1 week per maand ben je hem hard nodig hoor of bewaar je potjes in je diepvries (sorry) en dan nog voor de auto wassen haha
geeft niet, daar dacht ik ook aan toen ik die tekst typte, heb hem nog nodig voor een beebje.... en die auto wassen ook wel prettig...maar dat doet hij nooit. Dus beetje vies...
@ Goofy jij ook rustig aan doen! Hier idd bijna maandag komt vast allemaal goed op het moment is de disco geopend dus dat is een goed teken
Dipje is niet leuk he, hopelijk gaat het snel weer wat beter en zie je alles weer een beetje zonniger....Bijna 14 dec...
Haha hier 2 auto's die ik normaal was en dat kun je nu wel zien haha de zwarte is gewoon wit van de pekel mijn arme mazdaatje maar kun jij de kids niet inschakelen voor 2 eurie asl het bevalt mag je zo ook mijn kant opsturen
we houden Hexje wel bezig op de pc, dan moet ze verplicht zitten en krijgt rust...en dan is het zo maandag....d Dan duimen we allemaal mee dat de twinnies zijn gegroeid, toch???
Geen kerst kadootjes??? ow das wel heel gemeen van mij haha En nog even worden die beebs van mij geboren met een pc verslaving haha ze hebben een goed voorbeeld haha
Misschien kunnen ze wel gelijk praten en vragen ze direct na de geboorte om een laptop... Kan weleens gaan dreigen over cadeautjes, maar helpt vast niet...Sint is net geweest dus ze hebben weer genoeg voor op de berg speelgoed..
Haha zie ze in de wieg liggen haha *proest* wel lekker rustig haha Hmmmm en heel lief vragen *puppy ogen opzetten* hahaha
Zo, wat een hoop zieke kippie's hier. Allemaal beterschap. Lekker uitzieken en jezelf laten verwennen dan knap je het snelst weer op. (echt waar, ik spreek uit ervaring...ahum...) Mykelti: gefeliciteerd met het goede gesprek. Je mag trots zijn op jezelf. Zeker weten. En voor het geval het mn ei niet was, maar wat anders, gaan we gewoon door. nanette: hoe was het bij de fysio? Even wat anders; heb jij toevallig familie in Woudrichem? Zo ja, dan denk ik dat ik je nicht(je) ken. Zij heeft het weleens over een tante en dat verhaal lijkt wel op jouw verhaal. (Viel me vannacht pas op.) goofy: hou jij je eigen wel een beetje in meid? Je bent een paar dagen uit de roulatie geweest en dan mag het best ff wat rommeliger zijn (ma flodder huishouding zal nogal meevallen). Goed dat alles goed was bij de vk en dat je "groen licht" hebt gekregen. En frummeltje lijkt dus nu al op jou; het is een voorbeeldig kind.
Tjonge...en nu is iedereen weer weg. Dan ga ik ook maar weer eens doen alsof ik nuttige dingen te doen heb.