Twijfel......joepieeee gefeliciteerd meis.... goofy, aaaaahhhhh wat een schatje..... Hexje, ssshhhiiitttt wat balen zeg met de kerst in het ziekenhuis... Hopen dat je er snel weer uit ben....
Zet dat maar uit je hoofd schatje heb net van de zuster gehoord dat ik bewezen zwangerschapsvergiftiging heb....... hoe en wat verder hoor ik morgen van de arts (gyn).... maar zoals het er nu uit ziet kom ik idd nu echt voor de bevalling niet meer thuis....... En willen ze de ukkie's halen over 3 weken (wk 36) dus dat worden nog 3 hele lange weken pfffffffffffff
O meid wat een schatje. wat een rijkdom. Met jou alles goed? Ik wil best jou bevallingsverhaal horen. Is het heftig geweest? Ik weet uit ervaring bevallen is beslist geen pretje , maar zo schatje maakt het het waard. Geniet van je kleine mannetje. dikke knuffel Astrid ( het is dat we elkaar niet persoonlijk kennen ,maar anders zou ik zo bij je op kraamvisite komen
Hex wat ontzettend k u t dat je toch weer opgenomen bent. Goof wat een lief mannetje. Twijfel wat een mooi kerstkado is dat zeg. Super gegeliciteerd
@ Goof: Wat een prachtig ventje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Hex: Wat balen meissie.... Getver.... Gelukkig heb je internet *knufff*
@Goofy: wat een droppie! Mooi kindje hoor! @Hexje: och meis...en dat met kerst! Ik hoop dat alle gezelligheid van kerst je kan komen opzoeken in het zkh en je er toch nog wat van kunt genieten. Sterkte! @Knuffel: wat een schitterend tempkaartje heb jij! Vandaag naar de 37,1 hè?! @Marjolein: ik heb NOD op de 29ste, dus ik probeer ook te wachten. Dat is wel lastig, maar wel makkelijker nu we toch pas weer morgenmiddag thuis komen...gaan straks een poging wagen om in Drenthe te komen. Volgens mij heeft het daar de hele nacht gesneeuwd! @Karine: en en en en en en en en en en en en?????
Hier weer een rotnacht achter de rug. Om 3 uur wakker omdat hubby naar het toilet ging en daarna om 5 uur een uur wakker gelegen ofzo. Dus kan aan mijn temp weinig verbinden, maar denk toch wel dat deze gaat dalen. Helaas... 8)
Getverdegetver...gedeelte van de A1 afgesloten de hele dag... Gaan nu maar over de afsluitdijk... 8) De A6 is ook niet zo best met dit weer...
Goof, wat een prachtig mannetje!!!!!! En ik wil wel pb hoor @Eternity, heel veel succes vandaag!!! @Hex, shoot shoot shoot, dit is niet de afspraak!!!! hoop dat ze je het nog een beetje gezellig kunnen maken in het zh..... ik ga maar weer eens de route richting zwolle uitstippelen @Twijfel, hij is overduidelijk!!!! van harte meis!!! @Mykelti, Marjolijn, Knuffel en Karine, mijn duimpjes draaien heel erg hard voor jullie... ik wil nog meer roze @Bieb en Eternity, graag jullie over een paar daagjes het goede voorbeeld van Twijfel volgen!!! Gister was een groot succes, vooral het sleeen dan. Tom is alleen een keer heel hard en spectaculair over de kop geslagen samen met mijn zus.... om daarna nog drie uit de bocht te vliegen met zijn papa en oom haha. De grote vonden het sleeen ook wel erg leuk dus volgende week gaan we als er dan nog sneeuw ligt met extra slee's nog een keer naar het zandgat want het is wel heel gaaf!!!! ook al ben ik natuurlijk heel verstandig boven aan de berg gebleven haha. Vandaag komen vrienden van ons en dan gaan we even lekker naar buiten *kerst bij de kinderboederij* om vanavond met zn allen te gaan gourmetten.... alleen nog even energie vinden om alles klaar te maken en op te ruimen haha. Lieve kipjes ik hoop nog veel meer roze te mogen lezen!!!!!! @Goof, hij is echt prachtig jou mooie zoon!!!! liefs Rieanne
Doen we! Ik wil zelf ook nog lang niet weg! Ik ga ook rijden...hubby heeft pas dit jaar zijn rijbewijs gehaald, dus die heeft er nog niet zoveel ervaring mee. Die rijdt nu alleen kleine stukjes om te oefenen. Lekker hè sleeën enzo!? In Drenthe heeft het de hele nacht gesneeuwd, dus ga even mijn zwager inpeperen ofzo....
Oh ik schaam me diep, mis hier vanalles, maar ben gewoon ff niet bezig met baby-gedoe. Goof allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD!! Wat een prachtig poppie!! Verder heb ik echt niks gelezen, dus ook niks zinnigs persoonlijks te zeggen!! MAAR ik hoop dat jullie een HELE FIJNE KERST HEBBEN, ik ben jullie niet vergeten hoor, komt wel weer!! KERSTKNUFFELS!
@hexje, het zag er even goed uit, maar het is inderdaad niet anders, ik wil je even een hele dikke sterkte knuffel geven, en hoop dat je die 3 weken goed door komt !!! Ik duim voor je meid ! @goofy, SCHITTEREND mannetje !!! Geniet ervan ! Als je tijd hebt mag je mij ook pb-en met je verhaal, maar ik begrijp dat je je ogen niet kan weg houden van je lekkere mannetje !! @eternity, HEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEL, SUCCES vandaag bij de iui, ik denk aan je !!! Vandaag naar mijn schoonouders in Oss, even lekker niks doen ! @all, dikke knuf, liefs suus
moet heel eerlijk zeggen dat ik er dan ook best van baal nu niet van die berg af te kunnen sleeen. Zal straks even een foto plaatsen. Is wel grappig als je midden in het zandgat staat zou je je zo in de bergen wanen.... en toch was het midden in het mooie nederland! @jippie, maakt toch niks uit meis, jou kans komt ook zeker weten!! Neem je tijd! liefs Rieanne
Goeiemorgen kippies Hier toch wat bloedverlies en wat krampjes in mijn buik... Ik dek dat het door gaat zetten, maar weet ik niet zeker... Ik heb dus ook geen test gedaan *fijne 2e kerstdag!!!*
he lieve hex.. wat een domper voor je. en dan ook nog met kerst. wel vind ik het goed dat ze je zo in de gaten houden meis..uiteindelijk is dat het beste. Alleen is het gewoon niet leuk om niet thuis te zijn met je eigen dingetjes en mensen en beestjes.. ik denk aan je.. TWijgfeltjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wow! jij bent gewoon zwanger.. Niks niet verkeerd gegeten! wat een mooi kerstkadootje.... Goof.. eens prachtig ventje zeg! Wat een fijn gezichtje.. mykelty doe je voorzichtig? Karine.. ik hoop zo dat je het fout voelt en voelen de anderen al wat?