Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou ik had zonet tig keer geschreven dat ik aan het bijlezen was maar steeds vloog ik eruit........

Hier typen met een linkse vinger schiet niet op, ben jullie niet vergeten hoor, integendeel. Maar elke keer als ik denk dat ik wat kan schrijven komt die kleine. BV is voor hem een uitstekend slaapmiddel maar juist op het verkeerde moment.....dus komt hij vaker wat erg vermoeiend is........juist omdat ik dan geen moment voor mezelf heb......anyway........

@Nanette de prijs komt jou kant op.....

@Eternity, IUI gehad???

@Hex wat is je hyves??? Update van Rieanne gehad zodat ik niet alles hoefde na te lezen, meid geef je voor nu ff vlug een knuffel......

@Leo, je bent lief weet je dat!!!!

@All...................allemaal een kippenknuffel!

En als ik een gaatje zie kom ik snel weer beppen.

(verhaal van de bevalling is een a 4 tje volgens mij past dat hier niet in een bericht of wel???)

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zo kerst weer overleefd. Ben altijd blij als dat weer achter de rug is. Op de een of andere manier eindigt het altijd met een drama. Gisteren bij mijn ouders boos weggegaan. Naar mij kijken ze niet op of om des te meer naar de kleinkinderen. Ze vergaten ons keer op keer. En vandaag eindigde de dag met een vorm van acute heftige buikloop. Waarschijnlijk van alle stress van de afgelopen tijd.
    Opa overleden, ontslag, nieuwe baan, 20 weken echo, mannetje met zijn drukke baan, teamleiders die niet mee willen denken. Noem maar op en dat allemaal binnen 8 weken. Het word een beetje teveel.
    Sorry voor mijn ego bericht

3. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

He get meis wat een hut kerst .
    Maar wij vinden je heel lief en wensen je alle goeds een hele dikke knuf voor en je fam.

xx Jolanda

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Femme: als je het zo allemaal op een rijtje zet dan is het idd niet niks wat je voor je kiezen hebt gekregen de laatste weken. Dan wordt het wel eens even teveel he. De kerst was dus de bekende laatste druppel. :( Jammer, zo zou het niet moeten zijn.

5. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Yes Yes yes twijfel wat een geweldig nieuws gefeliciteerd wat een mooi kerstkado super dikke knuf.

Googy wat een plaatje wat een mooi manneke ik ben opslag verliefd ennuh ik heb ook hyves hihihi kristel heeft mij dus misschien kan je mij opzoeken tussen de bv door hihihi succes meis en geniet van je mannetjes en als het lukt a4 wil ik graag je verhaal lezen.

En Dan jij Hexje potverdrie toch een zwangerschaps vergiftiging gelukkig gaat het met de twins goed.Hou je haaks meis ik brand een kaarsje voor je dikke kus

Eternity hoest gegaan ???? het kaarsje brand ook voor jou succes dikke knuf

Bieb ik denk aan je

Karine echt kl... sorry voor mijn grofheid maar het zou zo leuk geweest zijn jij roze twijfel roze myketli roze en beeb en eternity ik hoop dat je wens volgend jaar zsm in vervulling mag gaan.

Hier vandaaag nar mijn schoonouderse geweest peohhhhh dag is weer om ze doen hun best hoor maar.......
    Nu nog lekker een weekje vrij ff rustig met de kids leuke dingen doen dagje zwemmen en sleeen heerlijk
    Nou ik ga nog ff all you need is love kijken heb ik gemist oud jaars avond.

Iedereeen een big hug truste tot morgen xx

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Karine: wat leuk dat je oma geweest is met kerst. Wat een respectabele leeftijd zeg. Gaat alles nog goed met haar?
    Maar die andere oma had weg mogen blijven :x Balen zeg.

goofy: wat een mooie foto's! :) Tja in het begin is het altijd even lastig om een beetje ritme in het voeden te vinden he; vooral met BV. Neem jullie tijd

Femke: de liefde voor je kleintjes spat door het scherm van je berichten af. :p Leuk om te lezen. Misschien heb je het al eerder verteld, maar is de pijn in/aan je handen nu weg of moet je er toch aan geholpen worden?

Rieanne: klinkt leuk dat sleeen :) Jammer dat je idd braaf en verstandig boven moest blijven staan. ;)

Mykelti: veilig thuisgekomen?

Jippie: jezelf niet schamen hoor. De ene kip is hier nu eenmaal wat vaker aan het kakelen dan de andere, ;) maar iedere kip hoort erbij.

Leo: dat was zeker wel even schrikken, die naweeen? "Gelukkig" 8) maar dat de natuur het zelf geregeld heeft en je niet naar de ok hoeft. Neem je wel regelmatig tijd om alles een beetje te verwerken?

Beschuitje: wat een leuk kado heb je gekregen van beschuiteman. :) Weet je al wanneer jullie gaan?
    Ik voel me eigenlijk heel goed; alsof er niets aan de hand is. Soms zelfs ongi krampjes, maar steeds als ik stiekem naar de wc ga, is er toch echt niets te zien. :D
    We zijn heel erg, maar we hebben het meteen al verteld. Ik heb het nog nooit voor me kunnen houden. Ik had al een tijd voor mn ouders een speentje in huis met I love opa en I love oma erop. Ze stonden niet te springen, maar dat wist ik van tevoren. Als het eenmaal zover is, zijn ze er vast weer blij mee. Gelukkig maakte de super enthousiaste reacties van de mensen in de kerk en van jullie alles weer goed. :)

hex: 18 dagen klinkt idd beter dan 3 weken. Nog even volhouden hoor.

lente: bij jullie dus ook volop genoten van de sneeuw. Heerlijk he.

eternity: wat goed dat de IUI goed gegaan is. Nu weer even een paar spannende weken dus.

7. Vanochtend negatieve test:(. Bah baal er wel van, had zo gehoopt om zwanger te zijn om de onderzoeken voor te zijn! Ik had ook echt heel goede hoop deze maand.. Droomde er vanochtend zelfs van. Dan is zo'n witte test echt een zware domper:(:(:(

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Femmele: Dat is niet niks wat je voor je kiezen hebt gekregen meissie... Pffff... Snap dat je daar even flink de balen van in hebt...
    Van mij dus even een *dikke knuffff* ;)

@ Jolanda: Fijn dat je het hebt "overleefd" bij je schoonouders :D:D:D
    Ik hoop ook dat we allemaal eind deze maand of januari op roze mogen ;)

@ Twijfel: Wat ontzettend leuk om die speentjes te geven... Wat naar dat ze dan niet zo enthousiast zijn!!! Balen!! Wel top dat je eigenlijk nergens last van hebt (had ik met mijn zoon ook niet, was heerlijk :D)
    Mijn oma... Ja... Schatje is het.. Ze woont nog op zichzelf, heeft huishoudelijke hulp, maar dat is alles. Ze loopt wel al minder en heeft sinds een paar maand een wandelstok én ze wordt nu toch wel hardhorend, maar met zo'n leeftijd mag dat ook wel....
    Ik hoop dat wij haar nog een keer blij kunnen maken met een achterkleinkind (Mijn opa en moeder zijn een aantal jaar geleden overleden en hebben dat nooit meegemaakt) Ze is zoooooooo lief voor de kleine jongen :D *smelt*

@ Hex: Hoe is het met jou vandaag?? En de twins??

@ Eternity: Hoe was kerst bij jou?? ;) :p En hoe is gisteren de IUI gegaan??? Nu wachtbank meis.. Pfff... Ik duim voor je...

@ Bieb: Hoe is het met jou??? Wanneer mag je van de wachtbank af??

@ Marjo: Ook hier nog even; ik weet niet veel van tempen maar volgens mij ziet het er goed uit... Wat vind je er zelf van???

9. suussuus

suussuus Niet meer actief

@karine, wat balen dat oma er is, had het je zo gegund !!!

@femmele, van je familie moet je het soms hebben, ik weet er alles van !!! Dikke knuffel, je bent een pracht meid, en ik hoop dat het nu wat rustiger voor je wordt en jullie heerlijk kunnen genieten van dat wonder in je buik !!!

@marjolein, ik hoop zo dat je te vroeg hebt getest, dikke knuf !

@ eternity, kaarsjes branden hier hoor !!!

@hex, extra dikke knuffel voor jou !!!

liefs suus;)

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @ Twijfel, leuk die speentjes, wij hebben beide opa's en oma's een slabbetje gegeven met de tekst mijn opa is toevallig de allerliefste, ze zijn er erg blij mee. Hier hebben wij dus ook niet gewacht met vertellen.

@Marjo balen van je witte test.

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @femmele balen zeg zo'n kerst...... dikke knuf

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    had ik een heel verhaal getikt.. voor goof, femke, femmel, twijfel, marjo, heks, jolam enz..

komt er 98cm ellende aan.. die besluit snel de lapto uit te dddoen.. ik nog gauw geprobeerd de boel te redden, maar dat lukte niet:(

13. eternity

eternity Niet meer actief

Hahaha, sorry, ik moest er ff om lachen.
    Je moet de laptop al verstoppen als ze er aan komt gelopen!

14. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Gelukkig is het wel een heel schattig stuk ellende haha.
    maar nee leuk is anders haha

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    't is een schatje.. maar ook een draakje;) (incl. vuurspuwen als het anders gaat dan zij had gepland;))

16. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    lieve marjolein...
    sorry van je witte test. ik wil het ook zo graag samen met jou voor jou.
    och meiske toch...het is een k(*$)@$*t gevoel .
    ik wens je een test toe met 2 vette strepen en een gezonde plakbeeb toe!
    zoen floeperbolleke...

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Dát ken ik... :D
    Heb hier aleen de mannelijke vorm lopen en iets kleiner; zo'n 92 cm :p :D ;) :)

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Zo, ik ben ook weer boven water na de kerst...Aardig stuk bij moeten lezen......:$:$:$

Als eerste; GOOF gefeliciteerd met Toine...Super dat hij er net voor de kerst is....lekker genieten.....

Twijfel; gefeliciteerd met je mooie test....Wat een super kerst-cadeautje....

Marjolein, balen van je witte test. Had het zo enorm anders voor je gehoopt...

Karine, balen dat oma is gekomen....

Hex, ook hier even, balen dat je in het ziekenhuis moet blijven, maar we slepen je er wel doorheen... Geef maar een gil en ik ben er klaar voor om bij te kletsen....

Bieb, nog vol te houden op de wachtbank???Nog een weekje nu toch?

Eternity, jij ook op de wachtbank.....Hoop dat deze keer een mooie twee/strepen/test oplevert...

Nanette, leuk he, van die draakjes.....:D:D

19. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    hoi Natas en Twijfel jullie hebben gelijk dat je het vroeg verteld als het niet goed zou zijn komen de mensen wie je lief hebt het toch ook te weten.Dat is tenminste mijn ervaring.
    En dan je mag het van de daken schreeuwen dat heerlijke nieuws. Ik hoop zo dat de rest van de kippetjes het ook zo snel mogelijk van de daken mag schreeuwen.

Hexje succes met de echo ik duim ik duim ik duim.

Leo ik hoop dat alles goed is en dat je verder schoon bent,succes meis dikke knuf.

@Marjolein; ik hoop en wens dat je te vroeg getest hebt ik duim voor je dikke knuf.

@eternity; balen dat je zo moe bent en zo`n lage bloeddruk maar mischien is het juist een goed teken????

Nanette; ohoh ja vuurdraakjes hebben wij hier ook wel eens last van maar ze zijn zooooooooo lief hihihih

Femke hoest met jullie draakjes??

Femme hoe gaat het??

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Jullie zijn allemaal lieverds.
    Marjolein balen van je witte test. Ik hoop ook dat je te vroeg getest hebt.
    Nanette hihi 98 cm ellende. Een echte meid dus.
    Femke jij werd dus lekker in het diepe gegooid met kerst. Lig je nu uitgeblust op de bank?
    Rieanne ik weet dat het erbij hoort als je ouder wordt. Kleinkinderen zijn nu eenmaal voor hun het belangrijkste maar ik draag er een. En daar zijn nu niet echt geïnteresseerd in. Het gaat alleen maar over die andere twee die rondlopen. En ik ben vervelend. Ach het hoort er allemaal bij.

Deel Deze Pagina