Goof, wat een mooi verhaal! Het lange wachten werd alsnog beloond met een snelle bevalling! Hoe gaat het nu met je en de kleine man?
@Marjolein: hè bah! En dat met zo'n kaartje! :x Sterkte meis! @Hexje: hmmm, dat wordt dus nog even op je tanden bijten? Gelukkig gaat het goed met de kids. @Goofy: wat een verhaal zeg! Kan me voorstellen dat het een droom leek. Gelukkig is Toine echt! @Rieanne: gefeliciteerd met de goede echo! Wel balen dat ze je extra in de gaten moeten houden, maar beter dat dan andersom! @Leo: wat fijn dat je schoon lijkt van binnen en dat je zo'n verstandige arts hebt. MCA toevallig?? En ja, wij hadden ook intens gelukkige momenten na de miskraam. Ik denk omdat je dan alle emoties extra intens beleefd, dus ook geluk. @Sprokkel: jij ook gefeliciteerd natuurlijk! @Eternity: go eggie! go zaadjes! @Twijfel: waarom waren je ouders niet blij?? Jullie wilden toch graag een 4e kindje? Dan moeten zij toch ook blij zijn of zijn ze bang dat dit kindje straks geen plek of eten heeft??? Hier net ook een omo test. Had ik wel verwacht omdat ik krampjes heb en hoofdpijn, maar nog geen bruinverlies en mijn temp is ook nog redelijk hoog. Kom dus maar weer op met dat ouwe wijf!
Hallo lekkere kippetjes..... net geweest voor de pretecho.... die kleine spruit maakte de echoscopiste niet makkelijk. erg bewegelijk, beentjes tegen elkaar..... maar de kleur is nog steeds overduidelijk ROZE
@ All ik hoop dat je jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad.... ondanks misschien hier en daar wat oneffen heden in de familie die toch elk jaar er wel zijn.......... @ Eternity 94/56 pffffff das vet laag je mag wel wat van mij haha @ Marjolein nee geen witte test ik duim zolang oma er nog niet is nog even fijn door @ Mvl dikke Kus @ Leo das niet gek meis... dat is goed! *knuff* en fijn te horen dat alles schoon is........ das weer een begin.... @ Goofy wat een verhaal pfffff @ Rieanne geen zw vergiftiging hoor!!! En ook geen strepto's!!!! @ Kristel fijn te horen dat alles goed was
Mykelti, Yep MCA.. de dames Akkerman, Bais of Vergnes.. die moet je zien te scoren..! Omo wit.. nee he?? Hexje, Heb jij evengoed beetje kerst kunnen vieren meis? Mag je man eigenlijk bij je blijven op zulke dagen??
Hier op de afdeling mag de man de hele dag in en uit klepperen dus ook met kerst.... maar het kerst gevoel was er niet...... volgend jaar beter Zo nu de update de kleintjes zijn beide gegroeid..... mijn bloeddruk reist de pan uit...... dus krijg meer pillen..... verder nog 17 dagen te minste als alles blijft zo als nu.... dikke knuff
oh hex wat fijn dat je meisjes gegroeid zeg!!! alleen jammer van je bloeddruk. 17 dagen...pffff. kan me voorstellen dat je geen kerstgevoel hebt, maar volgend jaar vier je kerst met 2 meisjes erbij!!! dus dat is lekker dubbel ! leonieke....zoals iedereen al schrijft...wow wat ben jij sterk zeg. eternity...hoe is ie meiss? alweer aan het werk? mykelti..witte test...bah maar zag dat je nog 2 dagen voor NOD zat.. kristel...wat fijn dat je een leuke pretecho gehad hebt. goed zo! en ja een meisje hihihih...beginnen hier de plak te zwaaien denk ik... verder......mijn lieve Lucy heeft reflux...och arme het meiske. krijgt gaviscon en hoop dat het daarmee beter zal gaan. och arme mijn meiske....
@ Goof: Jeetje wat een verhaal... Maar wel lekker dat het al een beetje is "gedaald" bij je en dat je heerlijk kan genieten van Toine @ Leo: Supersterk van je!!! Waren het mooie foto's? *knufff* @ Kristel: Wat tof dat die meid van jullie op de pretecho zo beweeglijk was en niets liet zien @ Sprokkel: Fijn dat de 20 weken echo zo goed was!!! @ Rieanne: Geen zw-verg. hoor!!! Das niet de bedoeling... Goed op je bloeddruk letten dus.. (Wel lekker dat je nu extra naar de VK mag ) @ Hex: Fijn dat de twins het goed doen!!! Jammer dat de bloeddruk niet zo wil... Nog 17 dg... Wel fijn dat je man in-en-uit mag lopen.. Tja, geen kerstgevoel snap ik... Maar dat had ik hier thuis ook niet echt, het blijft een weekend.... @ Femke: Arm meiske... Hmmm... Hopen dat de gaviscon snel helpt voor Lucy... *knufff*