Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    oke knobbels weg maar hoest met je ruggetje??

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Iedereen een hele dikke knuffel en voor iedereen die het kan gebruiken nog eentje extra.

Ik lig nog steeds in mijn bedje en kan weer niet slapen door mijn darmkrampen. Het is gelukkig niet de baarmoeder ofzo maar leuk is anders

3. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

balen hoor femme elke keer die last van je darmen. dikke knuf en voor jou dan maar een aaitje over je buik hopen dat het over gaat

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Marjolein en Mykelti: wat balen zeg van die testen. :( Maar nog geen ongi, toch? Wie weet over een paar daagjes? Ik blijf hoop houden voor jullie. :)

eternity: gelukkig maar dat de IUI goed gegaan is, al moest je wel erg lenig zijn. :D Nu maar hopen dat het resultaat ernaar zal zal zijn. Wel een erg lage bloeddruk zeg. Heb je dat vaker? Lukt het een beetje in jullie nieuwe droomhuis?

Leo: wat goed om te horen dat jullie het met zn tweeen zo goed hebben. :) Jullie zijn allebei heel erg sterk. En wat heb je het enorm getroffen met je gyn. Gelukkig maar dat alles nu mooi schoon is. Is het gelukt met de foto's? Zal wel even heftig geweest zijn denk ik. Goed hoor dat je die confrontatie niet uit de weg gaat.

Jolanda: fijn dat je man en jij er samen uit zijn gekomen al kan ik me heel goed voorstellen dat het super eng is. Ik hoop dat je cyclus nu weer snel op gang komt.

goofy: wauw, wat een belevenis. :$ Kan me voorstellen dat je dan niet weet wat je ineens overkomt als het dan ineens zo snel gaat. Gelukkig hebben jullie het zkh gehaald en kunnen jullie nu volop genieten van jullie knappe mannetje.

Rieanne: oei, dat is dan toch weer even spannend. Fijn dat ze je goed in de gaten houden.

Sprokkel en Kristel: gefeliciteerd met de goede echo's! :)

hex: gelukkig groeien je kleintjes goed, maar wel super vervelend dat je bloeddruk blijft stijgen...nieuw gebedspunt!

Femke: och wat sneu! :( Daar kunnen ze zo'n last van hebben he van reflux. Ik hoop dat de gaviscon helpt. Beterschap.

Femme: balen dat je zo'n last van darmkrampen hebt dat je er niet van kan slapen. Wat bij mij vaak goed helpt is een beker warme anijsmelk en een warme kruik ertegen. Beterschap ermee, hoop dat je snel in slaap zal zijn of liever al slaapt nu.

nanette: hoe gaat het met je dwerg/draakje van 98 cm :D? Gelukkig dat de andere bult nu ook weg is. Nu nog helemaal genezen van alle rugpijn en je bent weer helemaal de oude. Houden jij en netteman het nog vol? Bedankt voor je lieve opmerking. :)

mamavan5: hoi! :) *zwaai,zwaai* Kom je meekletsen?

Waarom mijn ouders niet blij zijn. Dit heeft te maken met financiele redenen en omdat ze bang zijn dat het te zwaar zal zijn. Het is natuurlijk ook niet altijd even makkelijk met onze oudste vanwege zn Asperger en binnenkort gaat de 2e ws volop puberen, maar ja we krijgen hulp langs alle kanten en wij weten dat we het aankunnen. En financieel moeten we idd weleens beknibbelen en keuzes maken, maar dat is inmiddels soms juist een beetje een sport geworden. Ze denken ook al verder vooruit; studies, rijbewijzen enzv. Maar ik weet dat als het eenmaal zo ver is, dat dan hun hart weer wijd open zal staan voor dit kleintje. (Die overigens door mijn man al "Onze blije Wuppie" wordt genoemd :D)

Soms dringt het nog steeds niet echt door. Ik merk ook nog helemaal niets. Wie weet is dat wel een goed teken; bij onze oudste ben ik bijna door de hele zw-schap heen gefietst zonder enig kwaaltje. Bij de andere 2 was ik al misselijk en moe voordat ik kon testen ;) Ik denk dat ik eind van de week voor mn eigen rust nog een testje doe :D En ik heb me ook ingeschreven bij MvM en die testen ook, dus dan heb ik straks als het goed is 3 posi testen...dan kan zelfs ik niet meer twijfelen :D ;)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik snap de bezorgheid van je ouders wel, maar jullie kunnen zelf het beste inschatten hoe en of het kan en niet zij. Ik heb wel eens het idee dat tegenwoordig meer nadruk gelegd wordt op materiële zaken dan op andere, in mijn ogen meer belangrijke, zaken. Maar tegenwoordig wil iedereen 6x per jaar op vakantie, liefst naar verweggiestan, allemaal merkkleding aan etc etc.
    Maar je kunt zoveel doen met weinig geld!

Het gaat jullie vast lukken om jullie blije Wuppie alles te geven wat zijn/haar hartje begeert! :)

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Femke: hopelijk helpt de gaviscon voor kleine Lucy!

Hier nog steeds geen ongi of bruinverlies. Ik wacht rustig af... :)

7. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Kippenlijst

NOD;

29-12 - Mykelti - 32 jaar - ronde 18 - ma in ronde 9 -1ste kindje
    30-12 - knuffel - 35 jaar - ronde 13 - 1e wondertje
    31-12 - marjolein - 30 jaar - ronde 14 - 2* -1e dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08
    01-01 - suussuus-42 jaar- ronde 12- 3de kindje
    03-01 - Bieb - 31 jaar - ronde tel kwijt - 1e beeb
    08-01 - ?? Eternity - 31 jaar - ronde 10 - 1e kindje
    ??-?? - Alexandra - 34 jaar - ronde veel, ICSI-traject - 1e kindje
    ??-?? - Jolandanr4-37-ronde-??-2MA april 2010/nov2010
    08-01 - jippiejee - 30 jaar - ronde 19 - 1e kindje
    10-01 - elba-30 jaar -ronde 10-2e kindje
    11-01 - lentebloempje - 34 jaar - ronde 17 - gaat voor derde kindje
    17-01 - beschuitje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6
    18-01 - Saskia33 -34 jaar - ronde 18 - 1 kindje
    19-01 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009

27-01 - Karine - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10

Afspraken

27-12 Sprokkel 20 weken echo
    27-12 Kristel79 Pretecho dvd geslachtsbepaling 14.00
    30-12 Rieanne opnieuw controle vk ivm hoge bloeddruk
    05-01 Kristel79 20 weken echo 12.00 uur
    06-01 Marjolein Prius onderzoek
    06-01 CM1978 20 weken echo
    06-01 MVL afspraak gyn
    10-01 Sanne1975 afspraak VK
    11-01 Natas79 intake VK
    11-01 Leonieke nacontrole VK/gyn ziekenhuis
    13-01 Saffron 1ste controle ziekenhuis
    18/25-01 kijkoperatie Jippiejee
    21-01 Saffron controle vk
    apr11 Mykelti gyn MCA

Bevaldata

14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen!
    01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy!
    04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie!
    17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim*
    23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine!

09-02 - Hexje - 33 jaar - 1e kindjes- ronde 3
    27-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje
    29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7- dochter 4, zoon 2
    02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje
    12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje
    16-05 - Sprokkel - 34 jaar - ronde 2 - 1e kleintje
    22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje
    27-05 - CM1978 -32 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje
    25-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje
    28-08 - Mvl- 36 jaar - 4e kindje- 3 MA nov09/ mei10/ okt10
    04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje

8. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Twijfel gefeliciteerd! Wat een mooi kerstcadeautje!

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Nog maar een dagje thuis gebleven vandaag. Darmen nog niet helemaal hersteld of eigenlijk helemaal niet.
    Vandaag wordt ook de babykamer geleverd dus vind dat ook wel heel spannend.

Mykelti ik hoop nog steeds op een mooie dubbele streep hoor.
    Twijfel niet zo twijfelen met zo'n mooie test kan het gewoon niet anders. Jammer dat je ouders niet meegaan in jullie geluk.

Hex hoe gaat het vandaag? Nog 16 daagjes toch?

Femmie hey bah reflux hopelijk werkt de gaviscon goed. Och arm zielig meisje

10. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Goedemorgen,

@Mykelti, wat maak jij het spannend!!!!
    @Marjolijn, ik ga voor te vroeg getest... klopt het nu dat jou kleine grote meid vandaag jarig is??? Alvast gefeliciteerd!!! ook al ben ik dan misschien een dagje te vroeg haha.
    @Nanette, berg je maar die 98 cm wordt straks groter haha... nee hoor is harstikke leuk maar soms kan je niet genoeg behang in huis hebben haha
    @Hex, lekker dat de beebs groeien nu jou bloeddruk nog even omlaag.... zal wel even komen blazen haha
    @Eternity,wat bij mij heel erg geholpen heeft toen ik na Tom een hele lage bloeddruk had was floradix, te krijgen bij apotheek en reformwinkel.
    Heel veel klusplezier in jullie nieuwe nestje, maak er een droompaleis van!!!
    @Twijfel, jammer dat je ouders alleen maar die kant zien, volgens mij word een kindje toch vooral gevormd door liefde en zorg uit zijn directe omgeving en niet om het geld wat daar rondwaard??? Gelukkig hebben jullie de kracht om erboven te gaan staan en toch te genieten van dit mooie wereldwonder.
    @Femke, ach gossie reflux.... niet fijn!! Hoop dat de gaviscon snel aanslaat en dat het meiske weer lekker tevreden en zonder pijn mag gaan drinken!!
    @Femme, hoop dat je buikje weer tot rust gekomen is, komt dat ook een beetje door je kerststress???
    Ik bedoelde in mijn vorige berichtje te zeggen dat het draaglijk is als het om jou kindje gaat als je word "genegeerd" het is nu vooral jammer dat ze jou het gevoel geven dat het nu nog niet meetelt!
    Ben trouwens blij dat Twijfel vlak voor mij heeft gepost... maakt het posten toch echt wat makkelijker wbt dingen onthouden haha.

@all, sanx voor jullie lieve woordjes, ik wacht rustig af meer kan ik niet doen, voel gelukkig wel goed slaap alleen heel onrustig maar dat doe ik al bijna twee weken.
    Ik ga heel dapper vanochtend al naar de bios....pffffffff diepe zucht had Tom beloofd in de vakantie naar de nieuwe mega mindy film te gaan maarrrrrr..... ben een beetje volgeboekt deze week en vanmiddag gaan we naar een dinnetje van mij dus tja dan maar op een ochtend.
    Enige voordeel is dat het wel een stuk goedkoper is dus om 11.00 uur zitten wij al voor een groot televisiescherm...... niet dat ik Tom hier heb horen klagen over het tijdstip haha.

11. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    He bah meis, hoop dat je buikje zich snel kalm gaat houden!!
    Wat leuk dat de babykamer vandaag komt, en word hij ook in elkaar gezet gezien een 5 paar linkerhanden en de wetenschap dat zo een commode nooit makkelijk in elkaar gaat haha.
    succes meis!!!

Begin dan toch wel de kriebels te krijgen wbt ons kamertje.... meubeltjes hebben we nog van Tom maar ik heb nog niks gedaan haha.
    We moeten eerst weer een logeerkamer terugbouwen, wij hebben nu een megasize slaapkamer *30m2* dus dat moeten er weer twee worden en dan kan de logeerkamer voorheen Tom zn kamer weer als babykamer functioneren.... hmmmmm toch maar eens een planning gaan maken haha.

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    #2192 Femmelepem, 28 dec 2010
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
    Rieanne ik snapte je wel hoor met je vorige post. Het blijft alleen raar dat je totaal niet meer belangrijk voor ze bent. Meer zo van van been there done that idee. Terwijl het voor mij eigenlijk het belangrijkste is. Wij zijn er super blij en gelukkig mee en je verwacht van je ouders toch wel enige vorm van medeleven.

Hoop dat het met jou ook goed komt. Niet fijn om te horen zulke berichten. Doe je wel rustig aan? En veel plezier met de mega Mindy movie. Haha jij liever dan ik

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Is ook een deel van kerst stress waar ik nu last van heb. En ook omdat het laatste week werken is in het ene ziekenhuis. Volgende week nieuw ziekenhuis. Tot rust komen zit er niet in. En dan gaan mijn darmen overuren maken. Heb me nog nooit ziek gemeld en nu zei mannetje dat ik eerst maar eens aan mezelf moest denken.
    En dat is makkelijk voor hem want dan kan ik helpen met de commode en dergelijke in elkaar te zetten. Ik geef aanwijzingen en hij voert het uit. Af en toe te lomp maar er komt verbetering in.

14. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Ik geef je mannetje groot gelijk, je bent ook maar mens!!
    Heel veel succes met het inelkaar zetten haha ik vond het een crime terwijl mijn mannetje best handig is haha.

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Femmele: Helemaal met Rieanne eens... Rustig aan meissie... Geef jezelf wat tijd ;) En geniet ervan, ook al lijkt het of anderen dat niet doen!!!!!

Babykamer was hier ook zo'n succes :D Manlief best handig, maar babymeubels.... Pffff... :D:D:D ;)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    redelijk.. het gaat echt beter, maar soms heb ik nog wat uitstraling. 2e kerstdag rdam+ gisteren even naar de winkels=vandaag pijn
    Maar al met al mag ik niet klagen!

@femmel.. beterschap! misschien voel je je een stuk beter als de babykamer er is;)

@twijfel.. je ouders zijn bezorgd.. misschien is dat wel anders dan niet blij.. en zoals je zegt, als de baby er is....

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @fewmmel.. dan zou ik de hele week thuisblijven;) wat gaan ze doen? je ontslaan:D;)

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Nanette: Fijn dat de ontsteking weg is en je gezicht er weer normaal uitziet :d
    Nu vandaag dan wel even extra rustig aan met je rug he?!?! Gewoon weer even een dag niks doen ;)
    *knufff*

19. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Hex: Hoe is het met jou vandaag??? En met je twins??? :D

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817