Thx knuffel was ook niet rot bedoelt vandaar dat ik neer had gezet goed lezen..... anders was het misschien verkeerd opgevat.....
houden zo....wel zo rustig voor eventjes...Het is ook nog vroeg genoeg op de vrijdagavond voor de disco..
Nanette, hoe voel je je meis ik ben zo blij dat je die operatie achter de rug heb... femke, oh meis ik zou het zo fijn vinden als je weer lekker kan lopen met de kerst....en bevalt het zo lekker thuis met je gezinnetje?? knuffel, zo en hoe was je dagje thuis kan je er aan wennen??? mvl, ik denk dat je de 7e je ei heb gehad??? En ik zal voor je blazen hoor, anders blijf je maar binnen want buiten krijg je het veel te koud.... hexje, zo en hoe was jou dagje???? femmelepem, ja moeilijk hoor met je vriendin. Maar denk wel dat het moeilijk is om de draad weer op te pakken als het contact eerst stroef is gegaan..gewooon die telefoon pakken en lekker langs gaan bij je vriendinnetje....
Wat lekker rustig zo even dan joh!!! Ik krijg weer een big-smile als ik terug denk aan de disco in mijn buik ruim 2,5 jaar geleden... En dan had ik er maar 1 inzitten HEERLIJK!!!!! @all: Ik ga trouwens maar eens vantussen, zo lekker met mijn mannetje op de bank The Voice kijken. Ik wens jullie dus ook alvast Trusten en spreek jullie morgen wel weer.... *knuffffffffff*
Als ik daar al boos over ou moeten worden..... Ik vraag toch jullie mening en ik vraag toch om anwoord. Ben alleen maar blij dat ik reacties van jullie heb gehad. Ik reageerde niet omdat ik met vriendlief uit eten was. En dan kan je moeilijk je laptop meenemen.
Haha ik moet ook steeds lachen hoor haha ik duim voor nieuwe disco voor je Fijne avond kruip maar gauw tegen je mannetje aan tot morgen Knuff
Het zou verboden moeten worden dat je je laptop niet mee mag nemen met een etentje dan ging ik als verslaafde vast vaker uit eten
Meiden ben er ook vandoor. Samen met vriendlief harry potter kijken. Fijne avond en nogmaals dank voor jullie eerlijke mening