Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

Ja liekejasmijn.vlindersite.nl met 37 wk.Onze Ruben was toen net 3 weken. En ik schaamde me zo wij 3 gezonde kinderen en hun 1 doodgeboren meisje echt verschrikkelijk. We hebben goed kontakt en ze zei ook dat ik me niet moest schamen maar toch. Ze wilde Lieke ook graag laten zien het was echt een poppetje en je vraagt je af hoe het kan waarom gaan kindjes dood het is niet eerlijk.

2. Die naam zegt me wel wat namelijk... Hebben ze ondertussen weer een kindje mogen krijgen?

3. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Hex Gefeliciteerd met je 2 dochtertjes!!! Hoop dat alles goed is met jou, je meiden en Richard!

4. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    ja twee Lynn en Lise

5. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Hexje gefeliciteerd met jullie dochtertjes ze zijn vast prachtig. Heel veel gezondheid en geluk met elkaar

6. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Lieve hex,

van harte gefeliciteerd met jou twee prachtmeiden!!!
    Ik hoop dat alles helemaal goed is gegaan en dat heerlijk aan het genieten mag slaan!!!
    liefs en stevige knuf
    Rieanne

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieve sterke Hex

Van hate gefeliciteerd met je twee meisjes. Ik hoop dat alles goed gegaan is en nog elangrijker, ik hoop dat het met de meisjes ook allebei erg goed gegaan is. Hopelijk zijn ze net als hun mama. Ijzersterk en super lief.

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ All, dat ik niet reageer op al jullie berichtjes komt omdat ik niet zo goed hoe te reageren. Ik kan alleen maar zeggen dat ik jullie ontzetend moedig, dapper, sterk en fantastisch vind. Een normaal mens moet dit niet kunnen meemaken. Ik gun jullie allemaal zo een kindje. En ik gun jullie dit veel meer dan die achterlijke stelletjes die in de schuldsanering zitten en geen fatsoenlijke baan hebben en die te debiel voor woorden zijn en die besluiten om een kind te nemen en dat het dan lukt binnen 2 maanden.
    kortom ik denk echt aan jullie maar ik weet niet goed hoe ik jullie kan helpen of bijstaan.

@ Roos10 welkom hier in het kippenhok. Je zal zien en merken dat het erg snel hier gaat maar dat we proberen om met iedereen mee te leven.

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    JEEEEEEJ Hex heeft 2 dochertjes!!!(samen met hexe-man natuurlijk...:D)

Alvast gefeliciteerd!! nu nog even wachten op officieel bericht...:p

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Over B12, mijn interesse is gewekt, toevallig mijn bloedwaardes gespiekt op het werk vandaag, alles keurig behalve MCHC waarde (8):() ff googlen en dit heeft ook wel iets met Bloedarmoede/B12 tekort te maken. Hij was rood gekleurd wat betekend dat ie te hoog is wat weer betekend dat er een tekort is. Alleen kan ik geen waarde vinden waar hij aan moet voldoen, behalve in het geneeskundig woordenboek en daar staan tussen 19-23, maar bij mij was ie 21,1:( Snap er dus weer niks van, haha, dat krijg je er dus van hè zelf dokeren;). (kortom maar weer braaf wachten wat de echtte dokter ervan zegt:p)

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    slecht mens haha !!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoe zouden de hexen kindjes heten ? Ben zooo benieuwd !
    Lieve hex dikke knuf van ons, en van harte gefeliciteerd !!!

13. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

ja ik ook hihihi ben heel hyves al aan het efzoeken maar nergens een Hex te vinden*lol*

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    wattttt?????????????????????

hexxxxx?????????????????????

jaaaaaaa............gefeliciteerd meid!!!! Geniet ze!!!

15. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    he Goofy hoest ie dan??
    En met je mannekes.

16. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    heeft iemand hexjes op hyves facebook iod??? Ben zo benieuwd hoe het gaat sorry hoor hihihii

17. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb Hex op Hyves, maar zie nog niets nieuws. Alleen een felicitatie van iemand.

18. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

oh oke hihihi hou jij ons dan op de hoogte:) zodra er nieuws is melden hoor:):D:D:D:p

oh erg ben ik he

19. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Whaaaaaa wat lees ik even snel... is hexje bevallen van haar 2 meiden!!!!!! Hex van harte gefeliciteerd meid.... ik hoop dat alles goed is gegaan. Geniet van je 2 meiden

veel liefs Kristel

20. C78

C78 Niet meer actief

Hexje bevallen? Lees ik dat goed???

Gefeliciteerd met je meiden!!!!!

Geniet van de komende (ongetwijfeld erg drukke) fantastische tijd!

Deel Deze Pagina