Zat net te bedenken nu Hex bevallen is ik de 1e op de lijst ben met in mijn kielzog Saffron...... *slik*.........
Kan me voorstellen dat het eng is. Maar och als je straks gaat bevallen komt je oer instinkt naar boven en kan je het best
Dat bedoelde ik eigenlijk ook met spannend! Maar goed, het is nog niet zover!! Dus nu nog gewoon even genieten van boontje, en dan over 'n paar maandjes pas bevallen hoor!
Hahaha, goed bezig! Niet vergeten om het slot er dan weer af te halen hè!! Anders ben je volgend jaar nog steeds zwanger!
het klinkt cliche maar echt als je straks je kindje in je armen hebt wat zo heerlijk ruikt is je pijn weer vergeten ga je naar zwangerschaps gym of yoga of zo iets??? Goed luisteren naar de aanwijzingen van gyn. of verlosk. dan komt het vast goed. Dikke knuf en niet te druk om maken eerst nog een paar weken genieten van je zwangerschap
ja hihi dat had ik ook gezien.......gaat spannend worden wie het eerste gaat bevallen! Voorlopig moeten ze nog maar even lekker blijven zitten waar ze zitten hoor!
Hier is het de derde.....maar ook ik vind het enorm spannend (zo niet dood eng)!!!! Heb twee heel verschillende bevallingen achter de rug, weet hoe het zou kunnen gaan...maar geen bevalling is het zelfde. @sanne; laat je in ieder geval niet gek maken door andere! Iedereen beleeft het op zijn eigen manier! En of het nu met of zonder complicaties verloopt, het is en blijft een mooi, maar heftige gebeurtenis.
nee hier de pijn ook niet vergeten... en bij de tweede heeft het een week geduurd voordat ik hem in mijn armen mocht houden...... ...en toch durf ik het voor een derde keer aan! Want het is het inderdaad dubbel en dwars waard!!!!
oja, nog even een leuke anekdote (of hoe je dat ook schrijft): mijn dochter (4 jaar) tegen mijn man: "als de kindjes uit de buik komen, hoe is dan het eerste kindje geboren?!" ze wacht nog steeds op antwoord.........
Een vriendin van me heeft ook ooit een hele tijd last van haar SI gewricht gehad, dat was echt killing ook. Die kon ook echt niet meer op of aan. Balen meid! Pijn kan idd alles verzwelgend zijn soms. Fijn dat het je niet helemaal opslokt en je toch nog kan genieten van je zwangerschap!
rieanne: ach wat zielig dat Tom ook niet kon slapen vannacht. Missch. kun je iets krijgen om in slaap te vallen? Had goofy dat niet ook gehad? Saffron: ik snap je dubbele gevoel wel, maar denk dat je hier alles kwijt kunt. Knap van je dat je ondanks de pijn nog steeds beseft dat je zw-schap een zegen is en dat je het los van elkaar kunt zien. Krijg je wel een beetje hulp, buiten alle oefeningen e.d? eternity: met mij gaat het eigenlijk erg goed. Helemaal nergens last van. (Hoera! ) Ik heb morgenochtend een afspraak met de ha om te kijken of ik meteen naar de gyn moet of eerst bij de vk kan proberen. Ben benieuwd. Aan de ene kant wil ik het liefst bij de vk (beetje gemakzucht , want die zitten om de hoek. En het is minder medisch) aan de andere kant weet ik eerlijk gezegd niet of ik dat wel aandurf. Nou ja, gelukkig een hele lieve ha, dus hij zal me wel goed kunnen adviseren. Knap van je dat je knoop hebt doorgehakt en vrijdag gaat beginnen. Ik heb echt respect voor je en hoop dat alles goed zal gaan met een lieve beeb als resultaat. Het maakt gevoelsmatig idd nogal een verschil als je je gyn ook op andere momenten van de dag tegenkomt. Da's wel een nadeel van in het zkh werken. Mag je trouwens niet onder werktijd die follikelmeting laten doen? Of moet dat perse zo vroeg? Jippie: ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet zo trouw ben met het foliumzuur. Jouw kijkoperatie komt al aardig dichtbij zag ik. Ben je zenuwachtig? Leo: wat snel dat je lichaam zich alweer hersteld. Kan me voorstellen dat dat je geruststeld. Suus: goed om te horen dat je het naar je zin hebt op je werk. Hopelijk hoef je niet te vaak met de trein. nanette: jij klinkt ook nog steeds erg positief. Knap dat je nog niet tegen de muren omhoog vliegt Sanne: tja, wat zal ik zeggen over bevallen? Als het het echt niet waard was, dan was het menselijk ras allang uitgestorven Een vriendin van me vroeg zich na haar eerste bevalling hardop af hoe het kon dat mensen dit vrijwillig nog een keer mee wilden maken, en inmiddels heeft ze er 4 Probeer er zo ontspannen mogelijk aan te beginnen, maar voorlopig nog even lekker genieten van je zw-schap. Kristel: had jij nou de 20 wk echo vandaag? Was alles goed?
Kan ik me ook wel weer voorstellen hoor, gewoon plankgas...des te meer kans. Maar let ook wel op jezelf hoor als je nu al zo moe bent...niet over de grens gaan he? Hoe komt het eigenlijk dat je zo moe bent...je werkt ook best veel he? Als het je lukt zou ik wel voor de Puregon gaan. Maar weet je eigenlijk al wat het probleem is nu, of weet je dat vrijdag? Doet zo'n follikelmeting eigenlijk nog pijn? Lijkt me zoiezo al een ongemakkelijk gevoel..en zeker als je ongi bent. Aan de andere kant die dokters hebben echt alles wel een keer gezien, dus over wat zij denken hoef je je geen zorgen te maken...hadden ze maar een vak moeten leren