Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reacties....
    Nog geen extra hulp ingeschakeld, maar we zijn er wel over aan het nadenken.

Mijn oudste, 4 jaar, vind het erg leuk allemaal. Mijn buik krijgt iedere avond voor het slapen gaan een dikke kus en knuffel. En ze stelt dus zeer regelmatig kritische vragen, hihi.
    We proberen haar er op een positieve manier bij te betrekken, maar haar ook niet te veel gek te maken met te veel baby praat.
    Ook heeft ze gelukkig geen idee dat ik wat minder kan door de zwangerschap. Zij ziet de rugpijn en zwangerschap gelukkig ook los van elkaar.

Mijn zoontje, 2 jaar, weet dat mama een baby in de buik heeft, maar beseft het verder nog niet echt.

2. eternity

eternity Niet meer actief

Hahaha, om die laatste zin moest ik ff lachen hoor!
    En een follikelmeting is gewoon een inwendige echo. En daarmee kijken ze hoe groot je eitje(s) is/zijn.
    Dus dat doet helemaal geen pijn.
    Ik weet ook niet waarom ik zo moe ben. Die teleurstelling elke keer valt me zwaar, maar ik moet idd ook best veel werken, en dan ook nog in het huis klussen. En dat is zooooooo veel werk! En daar kijk ik echt zo tegenop. En daar word ik ook moe van, van al die stress in m'n hoofd.
    Ik heb ergens wel een beetje spijt dat manlief en ik niet langer hebben gewacht op een huisje
    waar niet zoveel aan hoefde te gebeuren... :)

@saffron; hahaha, leuke vraag van je dochter!!
    Succes met die te antwoorden!!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nog steeds geen namen van Hex ?? JAMMER !!
    Hexjeeeee waar blijf je nou ??
    Ik hoop dat alles goed gaat...

4. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Fijn dat het er allemaal goed uit ziet en dat je cyclus weer gestart is Leo! kan me voorstellen dat je even op adem wilt komen en je even wilt voelen dat je lichaam weer goed functioneert.
    Wat lijkt het me zwaar het hele traject weer in te gaan, ook als je straks weer zwanger bent zal het moeilijk worden om van alles zorgeloos te kunnen genieten denk ik.
    Maar aan de andere kant ben jij zo'n sterk iemand...daar moet wat moois van komen nu! :)

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Saffron, oh zo herkenbaar, ik vond het deze keer ook weer doodeng, maar op het moment supreme dus niet de valse starten, heerste er weer een serene rust over mij heen, en had ik zoiets van dit ga ik flikken weer.........en dat krijg jij ook weer let maar op!!!!

6. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Misschien haal ik jullie nog wel even snel in haha.
    Tja, tegen de bevalling opzien doen we denk allemaal wel een beetje, niemand doet het voor zijn lol.
    Bij Tom viel het me heel erg mee, had echt helse pijnen verwacht maar die bleven uit haha... en ik maar denken niet gaan zeuren nu want het word nog veeeel erger en dat viel dus best mee.

Bespreek je angst af en toe even met je vk, kan je ontzettend helpen!!
    @Saffron, wij worden ook regelmatig met dat soort vragen bekogeld, het liefste vlak voor bedtijd.
    Bijvoorbeeld mama, hoe komt de baby dan nu uit jou buik??? Tom daar gaan we het een ander keertje over hebben niet nu vlak voor het slapen gaan.... en tja, dat andere keertje moet ook nog komen haha.

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Namens Hex:
    Gisteren om 8.43 en 8.45 zijn Marouscha en Elvira geboren. Beiden bijna 2 kilo. Iedereen is gezond en maakt het prima.

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Wat een leuke namen!!! En wat fijn dat iedereen het goed maakt daar!!! Wat een opluchting ;) :)

9. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    kijk dat is nog eens goed nieuws!! was het de geplande datum of toch met spoed??
    Geef haar een dikke knuf van mij
    liefs

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het was toch een sproetje! Zwangerschaps vergifitiging was toch hellp geworden!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

@Sanne, eens met wat Jolanda hier boven schrijft. Ook deze keer was ik weer bang, maar niet op het moment supreme zoals al eerder geschreven. Wanneer je echt bang bent, maak dat bespreekbaar bij je vk, als het goed is stellen ze je gerust. Zo ook met mij op de controle op mijn bevallingsdag en juist mede daardoor kon ik alles loslaten. En zo ging het ook met Sven. Als het eenmaal zo ver is weet je wat je moet doen.

Ga wel naar zwangerschapsgym of yoga.......klinkt raar maar ik heb er spijt van dat ik deze keer niet ben gegaan, ondanks ik wist wat ik moest doen heb ik het wel gemist, meer om de geestelijke voorbereiding. Doen hoor meid!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Eternity meis, dapper van je besluit.......en als ik het zo heb vernomen van Alexandra "went" het ook wel weer, hoewel niks went volgens mij als je zo'n besluit moet nemen en je bent blij als je er weer vanaf bent.
    Waarom ga je nu puregon spuiten om een normale eisprong te krijgen??? Of voor je baarmoederslijmvlies??

@Leonieke, fijn dat het lijkt alsof je lichaam het weer over gaat nemen en dat je waarschijnlijk weer op weg bent naar een normale cyclus. Waarom moet je ovutesten gaan gebruiken mag je van je gyn er alweer voor gaan dan?
    En net zoals Eternity zegt kan ik me voorstellen dat je ff een rond min. gaat overslaan, maar weet dat je hier je steun zal vinden.

13. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Daar was ik al bang voor, fijn dat ze er goed uitgerold is!!
    En nu mag ze dan eindelijk genieten!!!!

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw, mooien namen, die echt bij Hex passen. Maar zijn het couveuse kindjes op niet?

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :$:$:$.......HELPP, Hoe is het met Hex dan, of waren ze er dus op tijd bij?

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Rieanne, hahaha twee zielen een gedachten met het advies om angsten met je vk te bespreken.

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zo ben net thuis gekomen. Moerdijk is niet echt veilig meer. Ik was een van de laatste die de brug over mocht. Gelukkig nu thuis maar hou ramen en deuren gesloten

18. suussuus

suussuus Niet meer actief

@hex, blij om van knuffel even te horen dat het goed gaat !!!
    Hele dikke proficiat met je 2 geweldige meiden !!!
    Hoop dat het met jou ook een beetje gaat !

Dikke knuffel !

@femmele, fijn dat je veilig thuis bent, wat was er precies gebeurd ?
    Ik zag wel iets van een brand, maarde kids waren zo hard aan het roepen dat ik niks heb kunnen verstaan !

liefs suus

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gelukkig dat alles goed is met de meiden :D!

Heb ik een weeralarm gemist Femme? Toch niet weer...! Fijn dat je veilig thuis bent!

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo, daar had je mazzel mee! Komt ook deze kant op schjnt...zo meteen een extra Hart van NL.

Deel Deze Pagina