Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Over lief gesproken...hier nu ook aan het janken... :):D

2. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik begrijp er ook helemaal niks van Mykelti. Bij mijzelf is het zo vlot gegaan, hoezo kan/mag dat bij anderen niet?! Waarom niet, waarom bij mij wel? Ik heb er geen antwoorden voor...!
    Laatst kwam ik bij een vrouw de kinderkast ophalen en vertelde ze me dat ze zwanger was geraakt van haar vierde kind door haar spiraaltje heen.....ik begrijp dit soort dingen echt niet!

Kan me voorstellen dat je daar vaak moedeloos van wordt...
    Ik vind het dan al heel knap dat je dan toch doorzet en blijft vechten!

3. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik moest ook wel even slikken toen ik het schreef.

KNUFFELS!

4. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Goed lieverds, ik ga even lekkere lasagne oppeuzelen die mijn mannetje voor me neerzet....ik heb het zooo getroffen met mijn keukenprins :D:)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, het is gewoon heel oneerlijk verdeeld. Dat zeggen we hier ook wel eens tegen elkaar, maar je doet er helaas niets aan.
    En dan staan wij nog pas aan het begin van de MMM. Ik kan me voorstellen dat bv Alex of Bieb er helemaal de balen van hebben. En dan nog zoveel begrip kunnen opbrengen voor anderen. Echt petje af!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Eetze. Ik ga er ook weer vandoor!

7. eternity

eternity Niet meer actief

Ik snap echt exact wat je bedoeld!!
    Het is gewoon zo oneerlijk!!
    Dat wij er zo hard voor moeten vechten om zwanger te worden, terwijl andere vrouwen gewoon zwanger worden, en 't helemaal niet eens willen. :(

Het is gewoon zo verdomd vermoeiend allemaal!

8. Lieve meiden, ik kom eventjes een update geven van het prius. Al met al is het me meegevallen, maar ben wel behoorlijk op nu en leeggeprikt.

het begon al heel fijn. Mijn man moest 1 buisje laten prikken en ja hoor, hij viel flauw... We probeerden hem bij de krijgen, maar dat lukte niet. Die vrouw bleef maar op t alarm drukken maar er kwam maar niemand. Ik naar mn man toe en keek hem aan. Hij kreeg echt een helemaal rood en opgezet hoofd (dacht echt dat ie een hersenbloeding kreeg ofzo). toen deed ie zn ogen open en het wit was helemaal rood en hij keek niet zeg maar, hij was nog helemaal wel. Toen begin ie te schokken en maakte hij een heel eng geluid, een soort van hele diepe brul. de verpleegster raakte een beetje in paniek en begon te roepen dat er iemand moest komen omdat hij aan het schokken was. Toen ben ik de gang op gerend en daar om hulp geroepen en toen kwamen ze gelukkig. Uiteindelijk kwam ie wel bij, maar het was wel behoorlijk heftig allemaal!!

Verder zijn er bij mij vandaag 24 buisjes bloed afgenomen, hartfilmpje gemaakt, gekke drankjes moeten drinken, radioactief vloeistof ingespoten gekregen, bloeddruk gemeten, etc. etc. Heb wel nog gevraagd of ik deze maand zwanger mocht worden en dat mocht gewoon !Ik hoorde dat de gyn die dit allemaal organiseert het ziekenhuis gaat verlaten, en dat daarme het hele prius zal stoppen!! Ben dus nog net op tijd! Ik krijg om die reden ook al heel snel de uitslag: 7 februari!! (Mmmm zal ik dan meteen maar een afspraak maken met die andere gyn, we moesten immers eerst even de uitslagen afwachten haha)

MVL, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar ben heel benieuwd naar jou... Heb je het hartje gezien???

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Marjo Jeetje wat een verhaal! Gaat het nu weer goed met je man?? En met jou? 24 Buisjes??? Wel heel fijn dat je nog deze onderzoeken hebt gekregen!

10. Ja hoor met allemaal gaat weer goed, al ben ik wel een beetje gesloopt!;)

11. C78

C78 Niet meer actief

Oh meid, wat een vervelend nieuws! Al die spanning tot dit moment en dan nu nog langer in spanning moeten zitten... Slopend! Ik had toch een beter berichtje gehoopt :(
    Heel veel sterkte deze week met afwachten!
    X

12. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Marjolein, lekker zeg, 24 buisjes bloed...zo, je zal wel leeg zijn van binnen.....en je man, wat een evrhaal. Gaat het nu weer goed met hem? Fijn dat je 7 febr. al uitslag krijgt...

Ik heb helaas nog geen hartje kunnen zien, volgende week terugkomen en dan moet het kloppen, anders is het niet goed.

13. C78

C78 Niet meer actief

Hexje wat een prachtige meiden heb je! Fijn dat ze het zo goed doen!!

14. Jeetje zeg wat een spanning weer... :(Ik weet dat een kloppend hartje geen garantie is, voor jou al helemaal niet, maar het zou wel een eerste stap zijn. Bah wat naar voor je zeg:(:( Weet je van jezelf precies hoe ver je bent?? Op deze termijn kan het natuurlijk nog heel goed he, dat het hartje nog niet klopt. Maar kan me je onzekerheid heel goed voorstellen... Probeer moed te houden hoor!!!

15. C78

C78 Niet meer actief

Marjolein, wat een heftige dag hebben jullie beide gehad vandaag! Voor jou vast erg schrikken en voor je mannetje vast ook geen pretiige ervaring (hoewel hij er vast minder van heeft meegekregen).
    Phoe, 24 buisjes... je mag wel aan het infuus nu ;)
    Wel fijn dat je de 7e al uitslagen krijgt.

16. Als je t niet erg vindt, ga ik de komende weken juist níet meer aan t infuus haha! Heb vandaag een infussfobie ontwikkeld volgens mij;)

17. roos10

roos10 Lid

8 okt 2010
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    mvl wat vervelend voor je dat je nu nog steeds zo in spanning zit. Ik dacht eerst effe kijken naar bericht van jou, maar schrok toch wel een beetje. Hoop zo voor je dat het toch allemaal goed mag zijn!

All het lukt me niet om op iedereen persoonlijk te reageren. Alleen lezen is makkelijker dan ook berichtjes plaatsen.:D Maar ik doe een poging.

Over zw.gym of iets dergelijks. Ik ben drie keer bevallen zonder ergens opgezeten te hebben en het is allemaal goed gegaan hoor.
    (drie keer een inleiding, dus aan het infuus)
    En over bevallen hoe cliché het ook klinkt, het is gewoon echt waar: Het is het zó waard!!!

Ik wil nog even dit laten weten. De eerste tijd dat ik mee las, (al 8 mnd);) wilde ik zelf ook heel graag zwanger worden. Nu ik zwanger ben voel ik me ook wel bezwaard tegenover die meiden waar het al zo lang duurt. Echt ik gun het iedereen van harte!

Sprokkel ik heb mijn berichtje niet geplaatst om anderen te laten schrikken hoor, dat zou ik heel vervelend vinden.
    Probeer echt te genieten van je zwangerschap. De kans dat het wel goed gaat is gelukkig veel groter. Om eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat bij ons de angst en spanning er blijft tot het kindje geboren is.

Hexje wat een mooie meisjes! Jullie zullen wel super trots zijn.

18. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Natuurlijk heb je het daarom niet gedaan, vooral gewoon blijven vertellen wat je wilt hoor! Ik wil graag lezen wat jouw verhaal is en wat je meemaakt!
    Ik heb van dichtbij ook meegemaakt dat een kindje van twee weken oud overleed (toen wist ik net dat ik zwanger was). Dus wat dat betreft weet je het gewoon nooit...
    Ik probeer het dan ook los te laten en dat gaat vrij goed de laatste weken.
    Maar voor mij is het dan ook makkelijker, ik heb het zelf nooit meegemaakt.
    Ik hoop dat je tussen de spanning door toch ook kunt genieten! :)

19. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    @Marjolein, jeemig wat een verhaal! Ik hoop dat jij en je man weer van de schrik bekomen zijn. Pfoe...
    En een chemisch slokje...dat kan echt geen kwaad voor een zwangerschap...? Klinkt heel gek.
    Hoop dat je snel wat antwoorden krijgt, er een oplossing is en je een mooie plakbeeb mag hebben!

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Fijn dat je zo trots op me bent..;) maar... jij MOET niks hoor! Volg je gevoel.. als dat zegt kop op, dan doe je kop op, zegt je gevoel dat je er even doorheen moet, dan moet je erdoor heen..
    Ik pb je zo eventjes.. X

Deel Deze Pagina