jahh kris ik zag het! 'k zag een vlindertje en dus een meisje. woehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh @goof.. toch dubbel he.. als je zo'n kerstbal tegenkomt
@ nanette dan heb ik het dus toch goed gezien. Pfieuw gelukkig maar anders is zo heel die kamer roze of paars blijkt het een jongen te zijn.
Hi kippies! Kristel, wat leuk dat je een echo hebt gehad bij Femme ! Een zusje voor Jamie! Heb je een leuke avond gehad gister Femme? lekker uit eten met je mannetje? Hier gister een rustig avondje met manlief op de bank. Eerste deel van de Millennium trilogie gezien. Het boek zaten ook heftige scenes in, maar zo op film is het een stukkie grafischer...pfff. Hexje, bijna maandag, dan weer even naar je fuifnummers kijken! Ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen. Zit je op de bank met je poezen en een kerstkransje? Rustig aan hoor . Veel kippies al wat in de kerstsferen lees ik. Hier nog niet echt, gaan 25 december tot 3 januari met vakantie, dus een boom is dan een beetje zonde. Ga zo wel wat lampjes en slingers ergens overheen hangen... En heel erg ik heb nu Sky Radio Christmas aan... Vanavond SinterKerst vieren met vrienden. Iedereen neemt eten mee, dus zo nog ff de keuken in! Maar wil ook nog shoppen , dus mag wel op gaan schieten!
whahahaha.....arm kind... ik pin mezelf er nog niet 100% op vast, maar ik zag echt geen balletjes en een pipi.... en anders roze staat ook prima
Gewoon haren laten groeien, Tom zou het afknippen bij een meid dus bij een jongen gewoon laten groeien . Maar leuk een zusje, en dat was toch wat je wenste toch?? ik weet nog dat je schreef, ik hoop een meisje maar ik krijg meestal mijn zin niet dus het zal wel een jongetje zijn haha. @ Saffron, weet jij ondertussen ook al wat je straks in je armen mag houden of blijft het voor jullie een verrassing? @Jolanda, gecondoleerd meis!! is idd snel gegaan met je tante, sterkte meis. @Femmele, ik zou alles op tafel gooien bij je vriendin, de teleurstelling toen zij al wel zwanger was, de teleurstelling toen zij niet echt thuis was toen jij zwanger was en het gevoel een slechte vriendin te zijn.... wat heus niet zo is. Ik kan me wel voorstellen dat zij een beetje teleurgesteld is maar het zij zo je kunt het niet meer terugdraaien knuf!! @Alle kipje een huge hug... ben nog even niet in staat mee te blazen heb ontzettende pijn in mijn borst en bovenrug, waarschijnlijk spierpijn van al het hoesten. Gister als een dood vogeltje naar bed gestuurd door hubben om half acht en vandaag wel iets beter maar het houdt echt niet over :x,. Maar ben bijgelezen dus klep rustig verder haha liefs rieanne
@rieanne... weet jij nu al precies wat t ging worden, of vertel je dat liever niet? of heb je t al een keer gezegd, dan is is t me waarschijnlijk ontgaan in dit gekakkel...
@Kristel: gefeliciteerd! Een mooie meid! Collega die van de week bevallen is, heeft ook een dochter gekregen, Maud. Mooie naam, vind ik zelf... @Femme: ja, was het eten gezelli? @Rieanne: doe je rustig aan? Lekker uitzieken hoor!? @Jolan: gecondoleerd...blijft vreselijk iedere keer! Hier vanmorgen 100,1 kg...Nog even.... Ben wel bang dat ik morgen weer wat meer weeg...straks uit eten...ach jammer dan!
Wat goed Mykelti, 100! Vanavond uit eten, dat geeft niets, het lukt je vast zo goed omdat je ook lief blijft voor jezelf ! SAS dagen noemen ze dat toch ?
ja, zeggen mensen dan, maar je doet toch helemaal niet aan Sonja?! Net ook heerlijke reep pure chocola gekocht met amandel erin...hmmmm....gelukkig mag ik die ook... Waar gaan jullie heen op vakantie?
Het uit eten met mannetje was erg gezellig. Maar hij had niks te vragen hoor. En hij is gewoon heel blij dat het nu heel goed gaat. Hij is helemaal in de wolken van z'n mooie vrouw en zoon(zijn woorden) en daarom wilde hij me mee nemen.
Hey Mykelti, dat gaat de goede kant op zeg. Wat goed!!!!! Ben echt zo blij voor je. Voel je je ook wat beter door het afvallen?
Thanx! Uhhh nee, eigenlijk...mijn lichamelijke problemen staan hier los van ben ik bang... Wel heb ik minder last van mijn darmen en dus weer nette ontlasting ipv regelmatig diarree. Dus dat scheelt zeker!
Nee hoor we hebben agesproken dat we toch niet gaan trouwen. Daar hebben we allebie onze redenen voor. Dus al zou hij het vragen dan nog zou ik nee zeggen. En dat weet hij. Maar door onze zwangerscap is hij zo soft geworden(ositief bedoeld hoor) dat ik nergens meer van op kijk. De enige reden die ik heb om wel te trouwen is om dezelfde achternaam te hebben als mijn kind
Ach je kunt dan ook partnerschappen toch? Alhoewel dat op 1 ding na hetzelfde is als trouwen. Enne, dan kun je ook de naam van hubby aannemen...heb ik ook gedaan... Wij willen later wel trouwen, maar dan met alles erop en eraan. Anderhalf jaar geleden dus eerst gepartnerschapt, maar wel hele ceremonie e.d. zelfde als trouwen, omdat mijn vader me toen nog weg kon geven.
We gaan wel waarschijnlijk geregistreerd partnerschap doen maar dan in alle stilte. Ik wil er geen enkele betekenis aangeven. Alleen voor de kleine. Dat dat goed geregeld is.
ben ik weer...zijn druk bezig in huis....de zolder wordt verbouwd zodat we er een slaapkamer voor onze dochter van kunnen maken (nou ja "wordt verbouwd", we zijn zelf druk bezig....)