Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi allemaal, sorry dat ik al even niets heb laten horen... :)
    Het was erg druk afgelopen weekend met verjaardag en huiskamer omgebouwd, dus even geen fut.

Op de een of andere manier heb ik ook weer zo'n jankmaand. Heb al weken last van een oog(kas). Heb het vermoeden dat het komt door een holteontsteking/irritatie en vandaag lijkt dat er ook uit te komen. Mega hoofdpijn dus... En als ik me dan lichamelijk niet lekker voel, wil het geestelijk ook niet zo.

Ook het feit dat de gyn nu wel erg dichtbij komt, maakt me een beetje emo. Dan heb ik gewoon wat moeite om sociaal te doen....

Ik lees zeker alles mee en leef ook mee, maar kan het niet opbrengen om op iedereen te reageren. Sorry...sorrypolitie... ;)

Probeer van de week weer even goed te reageren!

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Je weet net zo goed als ik dat als er een lichte strepp waar te nemen is dat het dan voldoende hcg heeft waargenomen. Anders blijft hij gewoon spierwit. Dat zal jij als testverslaafde moeten weten. En ik vind hem al ietsje 'duidelijker dan gisteren. Maar je weet ook dat je eigenlijk vandaag nog niet had mogen testen dat hij morgen waarschijinlijk donkerder is.
    Ach joh als je mijn eerste test had gezien had je ook geroepen dat hij vet negatief was.
    En daarbij snap ik het wel, het kan gewoon bijna niet zijn dat je zwanger bent. Het is weer doodeng hoe het verder gaat, het is nu even leuk maar straks begint de ellende weer. Ik snap het echt wel hoor lieverd.
    Maar toch het is een streep

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Mykelti dat is toch helemaal niet erg als je er even niet bent. Ik mistte je wel al en missen is een goed teken. Nog van harte gefeliciteerd dan( tenminste ik neem aan dat het jouw verjaardag was).
    En tja dat je emo bent is ook doodnormaal. Hoeveel keren heb ik de tranen wel niet uit mijn kop gejankt omdat ik bij de gyn onder behandelijng was en het allemaall niet lukte en dat ik het niet meer zag zitten en dacht dat ik nooit eens zwanger zou raken. Zoiets is gewoon klote. En janken daarom is alleen maar te begrijpen.
    Jank hard drink een groot glas alcohol. stop je vol met filet americian en capaccio( ohhh die dingen mis ik zo) en ga er dan weer voor. Je bent een sterke meid en echt je komt er wel

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lieve lieve mykelti..
    Ik wil je even een hele dikke knuffel geven..
    Er is weinig meer wat ik kan doen.
    Ik snap wel dat het je allemaal emo maakt meis! HEt is niet niks he.. het gaat niet om een nieuw bankstelletje oid.. het gaat om een baby. Van jou en de man waar je van houdt.

Mhh weet eigenlijk niet of mijn post het er beter op maakt..

*smak.. hug*

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je hebt gelijk femmel.. je hebt helemaal gelijk!

6. eternity

eternity Niet meer actief

@sanne en sprokkel: wat fijn dat alles goed was bij de VK.

@rieanne: ik hoop dat de medicijnen snel z'n werk gaan doen, en dat je bloeddruk
    toch snel zakt!

@lentebloempje: balen van oma!! :(

@karine: ja hoor, het gaat goed met het spuiten. Het is niet fijn, maar ik heb
    er niet zo'n last van gelukkig!
    En die wachtbankjes zijn erg hè!! ;)
    Succes!!!

@nanette; ik meende ook heel licht iets te zien...
    Morgen wel testen dan hè!!!!!! *stuitert op en neer*

7. C78

C78 Niet meer actief

Nanette, ik kan ook echt nooit wachten met testen... haha
    Maarja, nog even geduld en dan kan niemand meer om dat 2e streepje van jou heen ;)

mvl, hoe is het eigenlijk nu met jou?

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het is niet echt heel druk he

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Net weer een paar kleren besteld via internet. Heerlijk zo'n gevoel. Nu nog hopen dat het past. Ben weer helemaal blij

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik denk dat ik maar tegen mezelf ga aanpraten.
    Tenzij ik nog mensen moet opbeuren. Ben vandaag in een opbeurhumeur. Dus ik zou zeggen profiteer ervan.

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hmmm ben snel uitgepraat. Nou ja dan wacht ik maar op andere meiden

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Eindelijk! De dag begon als cyclusdag 39, maar werd toch nog cyclusdag 1. Natuurlijk uitgerekend op het moment dat ik net bij therapie aankwam terwijl ik de hele week ziek thuis heb gezeten.
    Morgen mijn gyn bellen voor een afspraak voor 1e follikelmeting en dan hopelijk snel een terugplaatsing.

@Mykelti
    He getver meis... dikke knuffel. Geeft niks als je niet reageert. Ik hoop dat je je gauw weer wat prettiger voelt.

@Sprokkel
    Dankje voor je lieve woorden. :)

@Nanette
    Twee dagen na ellkaar testen heeft niet zoveel zin, geobsedeerd kipje! :p Maar ik heb goede hoop voor jou!
    Enneh... over dat preventief aspirine slikken, ga ik eens aan mijn gyn vragen.

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goed zo Alex je klinkt weer een stuk meer positiever. Is dat ook zo?

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @alex.. een nieuwe cyclus.. toch goed, hoewel het stom klinkt omdat te typen..

Asperine.. ik ben benieuwd wat jou gyn daarvan zegt.. dus ik wacht in spanning af;)

Ik geobsedeerd..ghehehehe..
    echt wel!
    (ik geef het toe.. da's de eerste stap toch:D)

15. C78

C78 Niet meer actief

Ik kwam nog weer even mee lezen...
    Ik ga zo sporten dus waarschijnlijk tot straks!

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    hey femmie, blij weer wat van je te horen. En tuurlijk heb je het nu druk met je 2 meiden. Ben blij dat Lucy het zo goed doet.

17. eternity

eternity Niet meer actief

@alex: jeuj, een nieuwe cyclus!!!!!
    Weer nieuwe ronde, nieuwe kansen! Dat voelt toch altijd als een opluchting hè!

@femke: wat leuk om weer van je te horen!
    En wat fijn dat Lucy het zo goed doet!

Bleh, ik voel me niet zo lekker vandaag!!
    Dalijk maar met m'n mannetje filmpje kijken.
    Nog 'n half uurtje, en dan ben ik klaar met werken!
    Tot morgen meiden!

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    nanette: ik denk dat ik een lichte waas zie; ;) dat zou dus goed een 2e streepje kunnen zijn!!!! *stuiter, stuiter* Ben je al begonnen met de aspirine?

Mykelti: he meid wat vervelend dat het niet lekker met je gaat. :( Als je dan ook nog lichamelijke klachten krijgt, is dat vaak net de laatste druppel die de emmer letterlijk doet overlopen. Kun je iig voor je oog iets krijgen? Voor al het andere even een *knuffel* voor jou. Geeft niets hoor als je even niet reageert. Eerst even zelf er weer bovenop komen.

Femke: leuk om te horen dat het zo goed gaat met jou en je meiden. :) Ga je straks weer werken of blijf je nog wat langer thuis?

eternity: balen dat je je niet zo lekker voelt. :( Grieperig of emo?

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    femke goed om weer wat van je te lezen!
    twijfel asperine gehaald vandaag, just to be sure!

dochterlief blijft kwakkelen, klaagt over haar buik en is echt wat in de diaree. Haalde net de wc niet. dus dit is de mama is de klos week;)
    mijn arme wiefke, zegt ze "kun jij mijn buikje beter maken mama"

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    nanette: ah wat zielig. Verwen haar maar even met een lekkere warme kruik bij mama op schoot. En evt wat warme (anijs)melk...doet hier vaak wonderen. Beterschap.

Deel Deze Pagina